Zavřít reklamu

Podívejte se, jak Switch zvládá remasterované Crysis. Ostatní verze nabírají zpoždění.

Hra, které nedělalo problém přivádět do úzkých nejvýkonnější sestavy, míří na přenosnou konzoli od Nintenda

18. 7. 2020     Zdroj

Z Crysis se v roce 2007 stal litmusový papírek výkonnosti počítačových sestav. Nechvalně proslulé hardwareové nároky hry tehdy představovaly oříšek i pro ty nejvýkonnější trhače asfaltu. Chystaná remasterovaná verze chce tuhle křížovou výpravu proti průměrnému hardwareu představit i současným hráčům. Kromě klasické sbírky počítačů a konzolí ovšem vychází i na poměrně nevýkonný Switch. Vývojáři z Crytek nyní nabízejí ochutnávku z hraní na úspěšné konzoli od Nintenda.

Určitě není zvykem klást rovnítko mezi hardcore hraní a Nintendo Switch, v poslední době ale na konzoli přistává jeden port z „velkých“ konzolí za druhým. Na cesty si můžeme vzít třeba třetího Zaklínače nebo celou kolekci remasterovaných Bioshocků. V případě Crysis ovšem zůstává rozum trochu stát nad rozhodnutím portovat na konzoli hru, která především zaujala svým nepřekonatelným grafickým zpracováním.

Na Switchi běží remasterované Crysis v rozlišení 720p při třiceti snímcích za sekundu. Ukázka ze hraní se proto spíše než na grafiku soustředí na jiné technické aspekty hry. Je až s podivem, že vývojáři dokázali z malinké konzole vymáčknout dost výkonu k vytvoření zničitelného herního prostředí či jeho pokročilého osvětlení.

Crysis Remastered vychází na Switch už 23. července. Verze na ostatní platformy (PC, PS4 a Xbox One) nabrala zpoždění kvůli negativním reakcím hráčům na remasterované zpracování. Crytek si tak nechá ještě pár týdnů na zabrousení hrubých ploch a tyto verze by měly vyjít někdy během srpna.