Lara Croft nabrala na objemu ve správných partiích

Autoři ukazují, jakými změnami prošla Lara Croft a co nás čeká v Shadow of the Tomb Raider.

8. 5. 2018    

Letos 14. září k nám doputuje zatím poslední dějství slavné archeoložky. Studio Crystal Dynamics potvrdilo, že půjde o vyvrcholení trilogie v níž hlavní roli ztvárňuje Lara Croft. Trilogie započala rebootem Tomb Raider z roku 2013. Poslední titul ponese název Shadow of the Tomb Raider a zavede nás do zcela nových oblastí. Lara opět bude muset zapojit své mozkové závity, aby zabránila světové katastrofě.

Studio bylo vyzpovídáno v rozhovoru pro oficiální Xbox magazín, přičemž za něj hovořil Daniel Bisson, kreativní ředitel této hry. Bisson navíc odhalil, že Lara prošla výraznější změnou. Už to není ta holčička se kterou jsme se seznámili na začátku. Čas pokročil, a ačkoliv Laře narostly svaly na rukou, tak rovněž nabrala i v jiných partiích.

Lara nabrala na správných místech!

A nemyslíme tím její polygonové vnady, které ve své době nabíraly na objemu s každým dalším dílem. Lara nyní více připomíná reálnější postavu. Ačkoliv byl její předchozí model nesmírně atraktivní, tak i vývojářům došlo, že v průběhu let bude pro ni také náročné si tyto proporce udržet. Crystal Dynamics jí tedy přidaly kila svalů v pase a také na stehnech a popravdě působí to velmi dobře.

Dále se kreativní ředitel podělil o informaci, že tyto změny Laře umožňují provádět nové akrobatické kousky, což hráči ocení během samotné hry. Uvidíme, s čím nás Lara překvapí. Dále dodává, že RPG prvky budou pro hru i nadále klíčové. Dočkáme se v každém případě rozšíření těchto možností na další úroveň. Nicméně zatím nebylo specifikováno, jak moc byly tyto mechaniky posunuty.

Hra vyjde pro PC, PlayStation 4 a Xbox One přičemž na závěr bylo také zveřejněno, že nedojde na proslulé duální pistole. Těmi Lara zkrátka nedisponuje. Uvidíme, zda tvůrci po skončení této trilogie plánují i nějaká další pokračování této fešné archeoložky.

Zdroj: wccftech.com