Předplatnou službu Xbox Game Pass lze s trochou nadsázky označit za povinnou výbavu každého majitele Xboxu One, což se projevuje i na počtu jeho předplatitelů. Ty jsou dokonce tak dobré, že je může Microsoftu závidět i jeho odvěký konzolový rival, japonské Sony.
Zatímco v prodejnosti herních konzolí Sony Microsoft suverénně drtí, jelikož je jeho PlayStation mezi hráči daleko oblíbenější než Xboxu, v předplatných službách je tomu přesně naopak. Zatímco Xbox Game Pass si totiž dle odhadu přednáší VGChartz na 10 milionů předplatitelů, PlayStation Now od Sony si předplácí pouhopouhých 2,2 milionů uživatelů. Pravdou sice je, že zatímco služba Microsoftu je dostupná ve 41 zemích světa, PS Now jen v 19. Na druhou stranu, pokud bychom přímou úměrou zvýšili počet zemí u PS Now, stále by Xbox Game Passu nesahal ani po kotníky.
Je tak otázkou, co může za menší oblibou PS Now být. Do karet mu sice hraje počet herních titulů, na druhou stranu však z hlediska aktuálnosti za Game Passem zaostává. Ten je navíc nově dostupný i pro počítače, což mu velmi pravděpodobně též přidává mezi uživateli slušnou oblibu. Nechme se však překvapit, jak počtem předplatných zahýbá chystaný PlayStation 5. Pokud se stane úspěšným, může v prodejích předplatného velmi pomoci.