Zavřít reklamu

Většina hráčů na celém světě už se nemůže dočkat příštího pátku, kdy vyjde veleočekávaný titul Red Dead Redemption 2. Dvojka slibuje úchvatné prostředí, rozsáhlé lokace, mnoho úkolů, výzev a nepřátel. Zkrátka a dobře by se mohlo jednat o ten nejlepší western, jaký kdy spatřil světlo světa.

Red Dead Redemption 2 bude ohromný projekt, který si vybral svou daň

Samotné studio Rockstar přiznává, že je to největší titul, na kterém kdy pracovali a strávili na něm mnoho času. Některé týdny se totiž pracovalo více než 100 hodin času. Což je více jak dvojnásobek běžné pracovní doby. V takových podmínkách se dlouhodobě špatně pracuje a Rockstar už byl za tento přístup kritizován v době vydání prvního dílu.

Sám Dan Houser totiž v rozhovoru tuto informaci podal. Nyní ji poněkud vyvrací s tím, že onen zápřah se netýkal celého vývojářského týmu, ale pouze ústředního týmu spisovatelů, v němž je on, Mike Unsworth, Rupert Humphries a Lazlow. Co se pak týče oněch stohodinových týdnů, tak prý byly tři v letošním roce. Údajně na jejich bedrech ležela velká odpovědnost za dokončení některých linek hry, aby se vše včas do hry přidalo.

I tak ale Rockstar již potvrdil, že mnoho obsahu bylo ze hry i tak vyjmuto. Titul je prý i tak obrovský a některé prvky či pasáže nezapadaly do celkového konceptu. Hra má přes 300 000 animací a obsahuje více jak 500 000 řádků kódu. Doufejme tedy, že tentokrát tato usilovná práce nezasáhla celý vývojářský tým, ale pochopitelně na nějaké přesčasy došlo. V roce 2010 právě proběhla již jedna taková kauza v souvislosti s prvním dílem. Podobným nařčením pak čelila i studia Bungie a Quantic Dream.

Dnes nejčtenější

.