Minulý týden se na pulty prodejen dostal poslední díl série Tomb Raider. Respektive její nové trilogie. Shadow of the Tomb Raider však neoslovil tak jak se očekávalo a titul doplatil na fakt, že v konkurenci se Spider-Manem se špatně uchytil. Poslední dějství vytvořilo studio Eidos Montreal, avšak za dohledu Crystal Dynamics. Ti se nyní rozhodli promluvit o tom, jak srovnávají novou Laru Croft s konkurenčním Uncharted.
Jaké jsou tedy rozdíly mezi Larou a Nathanem?
Je to zejména tím, že obě hry jsou si velmi blízké, co se týče zaměření i žánrem a v podstatě i příběh byl mnohdy dost podobný. Za nás jen můžeme potvrdit, že Uncharted však šlo více i do hloubky, co se jednotlivých charakterů týče, to se Tomb Raideru bohužel nepodařilo. Na téma srovnání Tomb Raider a Uncharted se vyjádřil Rich Briggs, který zastává jednu z nejvyšších funkcí ve studiu:
„Jeden z rozdílů spočívá v tom, jakou cestu musela urazit naše Lara, jaký byl její postupný přerod. Dále se jedná o strom schopností, který fanouškům nabízíme v průběhu hraní a unikátní pohled, kterým Lara může vidět herní svět. Osobně se mi zamlouvá i faktor hrobek, kterým je něčím výjimečným v jednotlivých dílech. Uncharted sérii milujeme, přesto si myslím, že Lařiny příběhy se v lecčem odlišují. Jak Uncharted, tak Tomb Raider jsou v mnoha směrech unikátní.“
Co si o tom myslíte vy? Je podle vás Uncharted lepší než Tomb Raider, anebo to máte opačně?