Zavřít reklamu

Je vidět, že studio Insomniac postupně připravuje své fanoušky na to, co by mohlo následovat po jejich nejnovějším počinu. Marvel’s Spider-Man je zatím pravidelně zásoben různými updaty a připravují se tři příběhová DLC. Spider-Man však není jedinou úspěšnou značkou studia. Máme tady například sérii Resistance, sérii Spyro, titul Sunset Overdrive a rovněž i sérii Ratchet & Clank.

Ratchet & Clank mohli vypadat všelijak

Obchodní ředitel Ted Price byl vyzpovídán v IGN a řekl k této značce následovné: „Po vydání Spyra jsme chtěli přijít s něčím novým, více vyspělejším. Spyra jsme jako postavu milovali, ale chtěli jsme se posunout k dalšímu projektu.“

Tím se dostal k samému počátku tohoto univerza a díky tomu víme, jak vzniklo a co tomu předcházelo. Dle Price byla původně v plánu akční hra, kde si hlavní roli měla zahrát dívka s klackem v ruce, a to ve světě plném magie. Hra měla být také temnější než předchůdce. Sony se však nápad nelíbil a chtěli po studiu, aby se raději vrátilo k žánru plošinovek. „V tomto momentě jsme si vyhodnotili veškerou zpětnou vazbu a řekli si, že bude nejlepší, když se vrhneme na něco jiného. Dali jsme si šest měsíců na to přijít s něčím novým.“

Poté přišel Brian Hastings s myšlenkou, že by hrdina mohl přelétat z planety na planetu a mohl by využít široký arzenál zbraní. „V jednu chvíli se jednalo o ještěrku, jindy jsme pokoušeli pracovat s charakterem podobným Marťanovi Marvinovi z Looney Tunes.“

Nápadů a návrhů tedy bylo mnoho, ale nakonec se mezi nimi objevila finální podoba Ratcheta. Poté chtěli, aby měl Ratchet kamaráda, a tak se začalo pracovat na Clankovi, ten však měl původně sestávat ze tří robotů, to však bylo příliš složité řešení. Clank se tak stal jedním robotem. Naposledy se duo objevilo v rámci remaku v roce 2015 na PS4. Nyní těžko soudit, zda bude mít Ratchet & Clank brzké pokračování. Vzhledem k úspěchu Spider-Mana bychom hádali spíše soustředění sil tímto směrem.

Dnes nejčtenější

.