Studio Bioware si uvědomuje, že jejich sláva pomaličku začíná zhasínat. Je to dáno tím, že jejich poslední tituly neměly příliš uspokojivou kvalitu a fanoušci jsou trochu rozpolcení z jejich nového titulu, kterým bude Anthem. Studio již dopředu avizuje, že pokud jim tento projekt nevyjde po finanční stránce, tak to pro ně nebude likvidační.
Dokáže Anthem zaujmout?
To je sice fajn, ale upřímně kdo by chtěl, aby jeho vlastní projekt neuspěl? Vyjádřil se k tomu Jamese Ohlen, který působil v Bioware 22 let a před 14 dny ze studia odešel: „Čím více úspěchu studio má, o to více svobody a prostředků se mu dostane, díky čemuž samozřejmě chtějí s Anthem slavit úspěch. Ale osobně si myslím, že EA je bere jako dlouhodobého člena svého portfolia, takže respektují, co BioWare udělá.“
„Tohle studio je velmi odlišné od zbytku produkce EA. Předpokládám, že i kdyby se Anthem nedařilo – a dodávám, že si myslím, že bude – tak to nebude znamenat konec BioWare. Pokud by tahle značka skončila s neúspěchem, bude to pro tohle studio jednoduše příležitostí, poučit se z případných chyb a napravit je v dalším projektu.“
Nicméně Ohlenovo vyjádření je spíše vyjádřením faktu, že studio by v případě neúspěchu přežilo, nikoliv že by Anthem byl vyloženě špatnou hrou. Sám ještě do nedávna působil u hry jako designér, a tak bude rovněž očekávat, jak se jeho poslední projekt na trhu uchytí.
Anthem vyjde pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Datum vydání je stanoveno na 22. února. Zatím se bude muset hra vypořádat ve stejný den se silnou konkurencí, a to Days Gone a Metro Exodus.