Ředitel Take-Two Strauss Zelnick oznámil, že nadcházející hry, které společnost vydá, budou nějakým způsobem nabízet „opakované příležitosti k zákaznickému nákupu“. I takto se dají mikrotransakce označit. Právě mikrotransakce tvoří 42% příjmů společnosti za poslední kvartál.
Zdůvodnění je dále i takové, že s open-world hrami tráví hráči stovky hodin a Take-Two mají v úmyslu jim nabízet co nejintenzivnější zážitek po dlouhou dobu s tituly, které jsou den co den součástí jejich života. A právě díky mikrotransakcím mohou hry dále expandovat a dodávat hráčům důvod se k titulu opětovně vracet.
Nakolik toto prohlášení potěší je jistě otázkou. Tím spíše v době, kdy se masivně propírá systém a legalita mikrotransakcí vůbec. Mnozí je vidí i jako začátek konce singleplayerových her.
Jak Vám vyhovují mikrotransakce?