Minulý týden se dočkali aktualizace Battlefieldu 3 hráči PC, tento týden je řada na nás konzolistech, respektive zatím pro nás, kteří Battlefielda hrajeme na PS3. Server Battledields.cz sestavil seznam úprav a vylepšení, které hra dostane v nejbližších hodinách, nejpozději dnech. A já budu potichu doufat, že mi nesáhnou na mé oblíbené infra vidění :D.
Obecné opravy
- Výrazné zlepšení rozhraní pro připojení k družstvu (viz udpate pro PC)
- Odstraněna volba „Najít družstvo“.
- Hráči už se mohou připojovat do prázdných družstev.
- Změněno pořadí voleb „Opustit družstvo“, „Pozvat přítele“, „Změnit tým“.
- Vypnuta volba soukromí u družstev s jedním členem.• Resetnutí nastavení soukromí z „privátní““ na „veřejné“ pokud je v družstvu už jen jeden hráč.
- Všechny družstva s hráči budou na obrazovce výběru družstev označeny modrou barvou• Hráči, kteří se rozhodnou nepřipojit do družstva budou také zobrazeni modře v „Mimo družstvo“
- Prázdná družstva budou zobrazena bíle
- Na obrazovku po konci kola přibyla informace o délce kola a konečných ticketech
- Opraven zvuk při šplhání po žebříku
- Opraven problém se zvukem u některých zbraní při pohledu z první osoby
- Opravena chyba se zvukovou smyčkou u plavání
- Při sezení na otevřené pozici ve vozidle byste už neměli poškozovat střelbou přátelská vozidla
- Pokud jste před smrtí drželi v ruce granát, tento po vaší smrti padne na zem – nezmizí (nebezpeční v Hardcore modu!)
- Už byste se neměli spawnovat blízko nepřátel v Team Deathmatch, Squad Deathmatch a v Conquestu.
- Opravena chyba s úvodním videem, během kterého nebyl zakázán pohyb a díky tomu jste se mohli propadnout a zemřít, pokud jste pohnuli ovladačem
- Bojové zóny v režimu Rush na Kharg Island byly opraveny tak, aby se zabránilo obráncům v přístupu na letadlovou loď útočníků (a jejich protileteckou obranu) poté co byly zničeny první dvě M-Com stanice
- Opraven problém u oživených hráčů, kteří byli imuní vůči potlačovací palbě
- Opraven problém s kamerou při ožívení v Co-opu
- Hláška při označení nepřítele se přehraje i při označení pomocí MAV/EOD robota
- Opraveno několik problému s posmrtnou obrazovkou, včetně zobrazení špatné zbraně nepřítele
- Oprava zaseknutí hry na černé obrazovce, pokud jste byli vyhozeni ze serveru
- Opraven problém, kdy tým zabral dvě vlajky najednou a herní rozhraní ukazovalo špatného majitele vlajky (vlajka se tvářila jako nepřátelská)
- Opraven problem, kdy při zabírání byl postup zabírání zobrazen se špatnou barvou (vlajka při zabírání nepřítelem vypadala jako kdyby jí zabíral spoluhráč)
- Opraven problém se zvukem rozložení dvojnožky
- Opraven problem se spawnutím beze zbraní pokud jste zemřeli při používání EOD robota
- Opraven problém s chybným zobrazením zdraví při použití EOD robota
- Opraven problém s problikávajícími jmenovkami
- Už nelze poškozovat spřátelené helikoptéry
- Opraven problém se zaseknutím hry v co-op menu, pokud jste se pokusili připojit do hry dvakrát
- Už by mělo jít označovat výbušniny
- Už byste se neměli automaticky spawnout v hlavní základně pokud je vybraný bod nedostupný (např. spoluhráč zemře dřív než se na něj můžete spawnout)
- Poškození z kulek přetrvá i když hráč, který je vystřelil, mezitím zemřel.
- Opraveno několik problémů s pády hry
- Opraven problém se zaseknutím hry ve frontě pro připojení na server
- Opraven problém s ikonou opravy na minimape
- Opraven problém se změnou pohledu u některých vozide
- Opraven problém s ukazatelem granátu v módu řízené střely
- Opraven problém se zaseknutím konzole při připojování se do veřejného co-opu
- Opraven problém s nezobrazením ikonoy připojení headsetu v uživatelském rozhraní
- Opraven problém s padající anténou na Caspain Border. Ta by teď měla instantně zabít kohokoliv v v místě dopadu
- Opraven problém s pomalým otáčením tankové věže
- Opraven bug u mise “Exfiltration”, kde jste mohli skončit mimo vozidlo. Do vozidla jste pak už nemohli nastoupit, což znamená, že mise nešla dokončit.
- Opraven problém s vzácnými případy nesmrtelnosti u hráčů, které někdo oživil
- Opraven problém se zvukem přebíjení u M60
- Opraveno zaseknutí streamování terénu, díky čemu se hráč ve vzácných případech zasekl v černé obrazovce při hraní kampaně
- Opraven problém, kdy nepřítel nemohl přejet hráče, který používal SOFLAM
- Opraven problém s mizením hráče v posmrtné obrazovce při zabití minometem
- Opravena animace přiblížení u Type88 a MG36 při použití dvojnožky
Vyvážení hry
- Zvýšení poškození u rotačních kulometů helikoptéry, protileteckých zbraní a kulometů stíhačky proti pěchotě.
- Zvýšení poškození u rotačních kulometů helikoptéry vůči jeepům.
- Snížení dopadu střel u protileteckých zbraní a kulometů u stíhačky tak, aby zasažení hráči neztráceli kontrolu nad vozidlem
- Jemné zvýšeno poškození u revolveru .44 Magnum
- Zvýšení dostřelu a minimálního poškození nábojů ráže .357 u MP412 Rex
- Zvýšen dostřel všech zbraní s .45cal a 9mm náboji
- Jemně zvýšen dostřel P90, MP7 a PDW-R
- Jemně zvýšen dostřel ráže 5.56mm u PDW-R a snížení minimálního poškození při střelbě na dlouho vzdálenost
- Lehce zvýšen minimální dostřel (tzn. dostřel, kdy zbraň dává maximální poškození, pozn. překl.) u Mk11, SVD a M39 EMR s municí ráže 7.62.
- Sníženo maximální poškození a maximální dostřel u G3 a SCAR-H s municí ráže 7.62
- Sníženo poškození FIM-92 a SA-18 IGLA vůči letadlům.
- Zvýšeno poškození a dostřel 40mm kulovnicových nábojů (40mm BUCK).
- Snížení poškození zbraní s .50cal proti helikoptérám
- Opravení „Kartáčových“ (= protipěchotních střel) u T90 tak, aby odpovídali těm u M1 Abrams