Zavřít reklamu

DICE udělal poslední krok, ke spojení hráčských táborů. U těchto her už je to tak. Jedna skupina hráčů preferuje singleplayer a ta druhá čistě jen multiplayer. Ať už jde o CoD, nebo o MoH, vždy budou právě tyto dva tábory.

Výkonný producent Patrick Bach, stejně jako vedoucí designér multiplayeru Lars Gustavsson, řekli, že se tým už poučil o tom, co hráči chtějí a nechtějí prostřednictvím prvních dvou dílů Bad Company.

„Většina lidí, kteří nenávidí singleplayer jsou totiž ti, kteří milují hru s lidskou inteligencí,“ řekl Bach. „To je v pořádku – nemusíte hrát SP, když nechcete! Nechceme, aby hra byla pro lidi, kteří mají rádi právě singleplayer, ale i pro lidi, kteří milují multiplayer – a my, právě kvůli tomu do produktu přidáváme co-op. Tento mód by měl otevřít právě BF3 většímu spektru potencionálních kupců, kteří by si zahráli jak “ hru pro jednoho “ i když bych tedy měl říci spíše pro dva, tak i pro více hráčů.

„Singleplayer i multiplayer, oba případy mají své vlastní potřeby, ale nakonec mám pocit, že je naprosto důležité, aby komponenty tvořily celistvou hru. Není lepší způsob, jak prokázat své schopnosti a zkušeností z singlu, než vidět, jaké to je na živých lidských soupeřích v multiplayeru. Ale my jsme více než ochotni dělat rozdíly a poskytovat tak nejlepší zážitek každému. Například, v multiplayeru, děláme další úpravy pro animace. V singleplayeru vám nevadí, když stráže na balkóně umírají ve stylu Hollywoodské smrti, když je zastřelíte – potácí se trochu déle, než spadnou k zemi. Zatím co v multiplayeru to musí být jedna ku jedné korekce mezi akcí a výsledky. “

Dnes nejčtenější

.