Zavřít reklamu

Využití Kinectu v GR: Future Soldier

Microsoft na své konferenci jasně ukázal, že jeho současnou prioritou je pohybový ovladač Kinect. A toho se také týkalo jedno z prvních prezentovaných videí ze hry Ghost Recon Future Soldier. Poté však vystoupal na pódiom zástupce Ubisoftu a oněmělé hale ukázal, co vše toto zařízení dokáže. Rozdával hlasové příkazy, vybíral i upravoval zbraně a následně […]

6. 6. 2011    

Microsoft na své konferenci jasně ukázal, že jeho současnou prioritou je pohybový ovladač Kinect. A toho se také týkalo jedno z prvních prezentovaných videí ze hry Ghost Recon Future Soldier.

Poté však vystoupal na pódiom zástupce Ubisoftu a oněmělé hale ukázal, co vše toto zařízení dokáže. Rozdával hlasové příkazy, vybíral i upravoval zbraně a následně i perfektně střílel na střelnici.

Na závěr prezident Ubisoftu Yves Guillemot poznamel, že podporu Kinectu studio v budoucnosti aplikuje do všech produktů se značkou Toma Clancyho.