Tvůrci série Tomb Raider srovnávají své hry s Uncharted
Crystal Dynamics se rozhodlo promluvit o rozdílnosti Tomb Raider a Uncharted.
21. 9. 2018 Martin Pilous Zdroj

Minulý týden se na pulty prodejen dostal poslední díl série Tomb Raider. Respektive její nové trilogie. Shadow of the Tomb Raider však neoslovil tak jak se očekávalo a titul doplatil na fakt, že v konkurenci se Spider-Manem se špatně uchytil. Poslední dějství vytvořilo studio Eidos Montreal, avšak za dohledu Crystal Dynamics. Ti se nyní rozhodli promluvit o tom, jak srovnávají novou Laru Croft s konkurenčním Uncharted.
Jaké jsou tedy rozdíly mezi Larou a Nathanem?
Je to zejména tím, že obě hry jsou si velmi blízké, co se týče zaměření i žánrem a v podstatě i příběh byl mnohdy dost podobný. Za nás jen můžeme potvrdit, že Uncharted však šlo více i do hloubky, co se jednotlivých charakterů týče, to se Tomb Raideru bohužel nepodařilo. Na téma srovnání Tomb Raider a Uncharted se vyjádřil Rich Briggs, který zastává jednu z nejvyšších funkcí ve studiu:
„Jeden z rozdílů spočívá v tom, jakou cestu musela urazit naše Lara, jaký byl její postupný přerod. Dále se jedná o strom schopností, který fanouškům nabízíme v průběhu hraní a unikátní pohled, kterým Lara může vidět herní svět. Osobně se mi zamlouvá i faktor hrobek, kterým je něčím výjimečným v jednotlivých dílech. Uncharted sérii milujeme, přesto si myslím, že Lařiny příběhy se v lecčem odlišují. Jak Uncharted, tak Tomb Raider jsou v mnoha směrech unikátní.“
Co si o tom myslíte vy? Je podle vás Uncharted lepší než Tomb Raider, anebo to máte opačně?