Zavřít reklamu

Studio Playdead už nechce tvořit 2D záležitosti, jako Limbo a Inside

Studio Playdead se do podvědomí hráčů dostalo díky vynikající 2D hopsačce Limbo a následně o pár let později i díky titulu Inside. Jejich poslední zmíněný titul vyšel v roce 2016 a nyní není úplně jasné, čemu se studio nadále věnuje. Hlavní vývojář však promluvil o tom, co bychom zřejmě mohli očekávat do budoucna. Další hra od […]

2. 11. 2018     Zdroj

Inside - Theme

Studio Playdead se do podvědomí hráčů dostalo díky vynikající 2D hopsačce Limbo a následně o pár let později i díky titulu Inside. Jejich poslední zmíněný titul vyšel v roce 2016 a nyní není úplně jasné, čemu se studio nadále věnuje. Hlavní vývojář však promluvil o tom, co bychom zřejmě mohli očekávat do budoucna.

Další hra od Playdead má být odlišná

Studio se vyznačuje faktem, že hry tvoří opravdu malý tým a zjevně díky velkému zájmu a úspěchu si může dovolit delší dobu pracovat na nových projektech. Arnt Jensen se vyjádřil k další hře následovně: „Bude to o něco větší hra než předchozí dvě. Taky bude ve 3D, což hráči dá mnohem více prostoru, po kterém se může pohybovat. Byl jsem již unavený limitacemi 2D her, už toho za poslední roky bylo příliš. Titul, staví na podobných pocitech jako ty předchozí – mám rád, když se ve hře nachází prostor pro vydechnutí a přemýšlení, nechceme hráče vodit za ručičku. A samozřejmě zde najdete i spoustu emocí a čtení mezi řádky, všichni si tedy z hraní odnesou vlastní pocity.“

Zatím se o hře ví pouze to, že půjde o sci-fi záležitost, ale například o datu vydání také není jasno. S největší pravděpodobností by se první detaily mohly objevit v příštím roce na některé z konferencí. Zamlouvá se vám změna, pro kterou se autoři rozhodli? Playdead zřejmě ví co dělá!