Zavřít reklamu

Proč se zřejmě nikdy nedočkáme oživení Diabla 2

Legendární Diablo II zřejmě nikdy neožije.

20. 11. 2019     Zdroj

Herní sérii Diablo lze bez nadsázky označit za jednu z nejikoničtějších herních sérií všech dob, která se za roky své existence vydobyla místo v srdci nejednoho hráče. K dispozici jsou v současnosti tři plnohodnotné díly, přičemž na čtvrtém vývojáři již pečlivě pracují, aby jej mohli co nejdříve světu nabídnout. Nový díl však některé hráče neláká ani zdaleka tak moc jako díly staré, které by si podle některých z nich zasloužily oživení. Minimálně v případě druhého dílu je však příchod remasteru více než nepravděpodobný. 

O možné budoucnosti remasteru Diabla 2 se nedávno rozpovídali jeho vývojáři David Breivik, Erich Schaefer a Max Schaefer. Ti se rozhodli v hráčích neživit žádné plané naděje a vyložit karty na stůl, jimiž však zřejmě mnohé zklamali. Vývojáři totiž přiznali, že problém, se kterým se potýkali před vydáním původního DIabla II – a to sice smazání záloh zdrojového kódu atd – by mělo vliv i na Remaster. Proč? Jednoduše proto, že Diablo II vzniklo po této chybě jen de facto shodou šťastných náhod, kdy jej vývojáři “zplácali” z testovacích verzí, co měli po ruce. Obrovské množství dat se však už zkrátka nepodařilo vrátit, ale jelikož hra fungovala bez problému i bez nich, vývojáři je zkrátka neřešili. Kdyby se ovšem pustili do Remasteru, nezbylo by jim nic jiného než se do jejich tvorby znovu pustit, což by bylo nejen časově, ale i finančně náročné. Z toho důvodu tak nedává oživení dvojky. v nějakém lepším kabátku smysl. Nezbývá tedy než doufat, že Diablo IV všechny touhy fanoušků této herní série dokonale uspokojí.