Zavřít reklamu

Nejdražší hru historie Star Citizen si můžete nyní vyzkoušet zdarma

Megalomanská vesmírná Star Citizen je nejdražší hrou historie, což je na jednu stranu obrovský úspěch, na druhou stranu je to ale prokletí. Vývojáři totiž naslibovali hráčům obrovské množství věcí, což znamenalo již mnoho posunutí data vydání. Hra měla původně vyjít již v roce 2014, jenže v roce 2020 je ve stavu otevřené alfa verze. Pokud byste si […]

25. 5. 2020     Zdroj

Squadron

Megalomanská vesmírná Star Citizen je nejdražší hrou historie, což je na jednu stranu obrovský úspěch, na druhou stranu je to ale prokletí. Vývojáři totiž naslibovali hráčům obrovské množství věcí, což znamenalo již mnoho posunutí data vydání. Hra měla původně vyjít již v roce 2014, jenže v roce 2020 je ve stavu otevřené alfa verze. Pokud byste si ji chtěli vyzkoušet, tak si hru nejprve musíte koupit anebo vyčkat na nějakou akci. Jedna z nich právě probíhá a každý si tak může Star Citizen vyzkoušet až do konce měsíce května.

Hráči si můžou otestovat velké množství vesmírných lodí, které jsou již ve hře. Minulý rok se konala podobná akce, ve které hráči všechny dostupné lodě. Tentokrát se test zaměřuje na letku UEE Navy. Dostupné lodě se každých pár dní mění, takže se do hry můžete během testovací doby vracet několikrát a vždy najdete něco nového.

Veškeré informace k testování jsou k dispozici na stránce vývojářů, kde také naleznete základní informace o hře a možnosti, jak si založit účet. Rok 2020 byl pro Star Citizen hodně zajímavým. Vývojáři například změnili několik slíbených funkcí, což si vysloužilo velkou kritiku komunity a zároveň byl v tomto roce urovnán soudní proces se společnosti Crytek ohledně používání enginu hry a samozřejmě stále platí, že datum vydání hry je v nedohlednu. A to i když v tuhle chvíli bylo vybráno již více než 286 milionů dolarů na vývoj hry. To je více než 7 miliard korun. Jen pro srovnání druhou nejdražší hrou historie je Grand Theft Auto V, kde vývoj stál 265 milionů dolarů, nicméně polovina z této částky šla pouze na marketing.