Zavřít reklamu

Molyneux se opět ospravedlňuje ohledně Fable

Peter Molyneux už zase řádí. Kdybychom to neslyšeli téměř pokaždé, kdy někde předvede nové Fable, tak bychom mu snad i věřili. Opět totiž mluví o tom, že nedávná předváděčka na E3 nového Fable: The Journey byla slabá a máme tedy čekat více. To že byla slabá ví snad všichni, ale že by Peter s týmem […]

29. 6. 2011    

Peter Molyneux už zase řádí. Kdybychom to neslyšeli téměř pokaždé, kdy někde předvede nové Fable, tak bychom mu snad i věřili. Opět totiž mluví o tom, že nedávná předváděčka na E3 nového Fable: The Journey byla slabá a máme tedy čekat více. To že byla slabá ví snad všichni, ale že by Peter s týmem dokázal připravit nějakou lepší ukázku během dvou měsíců, aby ji mohl následně na GamesComu předvést? Pochyby jsou velké.

Pro oficiální Xbox magazín řekl toto: „Jako první, co jsme udělali, bylo použití Fable technologií s Unreal enginem. Výsledek je demo, které jste viděli. V demu jsou obrovské chyby. Kvalita není taková, protože jsme neměli dostatek času na splnění našich cílů. Až tu ale bude GamesCom, ukážeme vám naše cíle.“

Fable bývalo nádhernou značkou, stačily však dva další díly, aby byl její potenciál násilně rozerván. A zapojení Kinectu do tohoto projektu je opravdu posledním hřebíčkem to téměř zatlučené rakve.