Zavřít reklamu

Jedno z největších herních lákadel Xboxu One měla původně dostat jeho starší generace

Poměrně zajímavý příběh jedné z možná nejikoničtějších her prvních let života Xboxu One.

13. 5. 2019     Zdroj

Pokud se vyžíváte v historických bojovkách, zřejmě vám před pár lety neuniklo Ryse: Son of Roma. Jednalo se o jednu z prvních her pro Xbox One, která měla světu zároveň ukázat, jak velký kus cesty Microsoft se svou konzolí od její předchozí generace – tedy Xboxu 360 – urazil. Portál eurogamer však nyní zveřejnil velmi zajímavé informace, podle kterých se se hrou zprvu počítalo právě pro Xbox 360.

Ryse: Son of Roma má za sebou skutečně velmi zajímavý a dlouhý vývoj. Hra totiž změnila v průběhu prací na ní výrazně svou podobu, přičemž se dokonce first-person akce změnila na third-person, jak jí známe i dnes. Do vývoje se též promítly spory kvůli autorským právům, které též mohly vydání hry pozdržet. Proč se nakonec hry dočkal až Xbox One sice nevíme, zdá se však pravděpodobné, že se o tuto “prodlevu” přičinilo hned několik faktorů, kvůli kterým se nakonec vývojáři rozhodli, že již nemá význam hru vydávat primárně pro starší konzole. 

Přestože je hra graficky skutečně velmi dobře zpracovaná, s příliš velkými ovacemi se u hráčů nesetkala. Kritizován byl především monotonní soubojový systém či krátká hratelnost. Velká očekávání tak ve výsledku vystřídala spíše vlna zklamání, kvůli které jsme se zřejmě nedočkali ani pokračování. 

Takto vypadala jedna z původních verzí pro Xbox 360: