Zavřít reklamu

Informace o Fifa 14

Máme tu nové informace o sportovní hře od EA, Fifa 14.

10. 6. 2013    

Společnost Electronic Arts dnes oznámila, že hra EA SPORTS™ FIFA 14 bude na konzolích Xbox One a PlayStation 4 disponovat hráči, kteří přemýšlí, pohybují se a chovají jako prvotřídní fotbalisté, a dynamickými stadiony, plnými života. Nová technologie EA SPORTS IGNITE v sobě kombinuje nejlepší renderovací, fyzikální, animační, inteligenční, pohybové a on-linové systémy z provenience EA, díky nimž se hratelnost FIFA 14 povznese na zcela novou úroveň, kromě některých platforem; FIFA 14 totiž vyjde 27. září na PC, PS3 (podpora Move), X360 (podpora Kinectu, Vita, Wii, 3DS, PS2 a PSP. V plánu jsou také mobilní verze na iPhone, iPad a iPod touch, stejně jako na zařízeních se systémem Android.

Vůbec poprvé fanoušci pocítí atmosféru skutečného dění na stadionech a ještě více je tak ohromí majestátnost těch největších fotbalových svatostánků po celém světě. Instinkty profíka – Fotbalisté se nyní rozhodují čtyřikrát rychleji než současná generace hráčů v EA SPORTS FIFA a reagují tak stejně rychle jako živý člověk. Disponují rovněž vysokým stupněm předvídavosti a výbornými instinkty. Tento inteligenční skok vpřed jde ruku v ruce s vylepšeným pohybem fotbalistů. Díky přesnému pohybu teď ve FIFA 14 záleží na každém kroku; hráči dokážou prudce vyrazit dopředu či hbitě změnit směr jako skuteční sportovci, což má velký dopad na přirozenost jejich pohybu. Umění a fyzickou zdatnost fotbalistů navíc ještě více zdůrazní technologie nové generace.

FIFA 14 disponuje fantastickou grafikou a vizuálním zpracováním. Prostředí stadionů je doslova jako živé, a to díky emocím trojrozměrných diváků, kteří plynule reagují na průběh zápasu. Hráči také ví, jak se vyvíjí zápas, a podle toho dokážou zareagovat – jejich úsilí se zvyšuje ve chvílích, kdy je výsledek na vážkách a je potřeba dát gól. Pokud potřebují, pospíchají s rozehrávkou autu, rohu či odkopu od branky. Útočníci se budou snažit předvídat zákroky bránících hráčů a reagovat na ně například přeskočením natažené nohy nebo používat natažené ruce k udržení obránců od těla. Obránci zase budou předvídat pohyb útočníků ve snaze zachytit jejich přihrávky a zpomalovat je držením za ruku.

Díky desetinásobně větší zásobě animací a dalších detailů se postavy fotbalistů pohybují dynamicky a se stejnými biomechanickými znaky jako skuteční hráči. Fotbalisté jsou při každém kroku schopni zastavit, otočit se nebo vyrazit prudce dopředu s patřičnou hbitostí a výbušností. Působí mnohem stabilnějším, hbitějším a celkově atletičtějším dojmem. Dokážou využívat energii svého pohybu a charakteristicky došlapovat na zem a uhýbat, což dále prohlubuje autenticitu ztvárnění postav profesionálních fotbalistů ve FIFA 14. S využitím výkonu a kapacity paměti nové generace konzolí nabídne FIFA 14 stovky nových herních pohybů a prvků. Hráči mají k dispozici celý arzenál nových typů střel, jako jsou voleje vnějším nártem chodidla, odrazy míče, prudce padající rány s horní rotací, parádní bomby z první a nové přihrávky typu rychle od nohy, podseknutých, kopnutých obloučkem či přes hlavu. Mezi novými prvky najdete možnost zachycení míče natažením nohy, panické reakce ve chvíli, kdy jsou obránci překonáni, střely při ztrátě rovnováhy; a to vše hlavně díky výraznému nárůstu paměťové kapacity konzolí.

Hra FIFA 14, vyvíjená ve studiu EA Canada, vyjde po celém světě během následujících 12 měsíců ve verzích pro Xbox One a PlayStation 4.