Defender II – Recenze

Pořádná akční pecka na váš Android!

24. 5. 2012

Chtěl bych vás přivítat u naší recenze na hru určenou výhradně pro mobilní telefony, které běží na operačním systému Android, u dalších her případně i na jiných systémech, ale tato sekce je vyhrazena jenom zelenému panáčkovi. První hrou tedy je hra s jednoduchým a úderným jménem … Defender II. Tato mobilovka pochází ze studia DroidHen , které má již pár zkušeností v rukávu a díky kterému máme další hry jako Shoot the Apple nebo City Jump a jejich recenze si můžeme ponechat do následujících článků. Hry od studia DroiHen mají jedno velké plus a tím je, že jsou zcela zdarma, teda pokud pro vás nejsou 2 nebo 3 ukradené megabity z SD karty příliš velkou pálkou. Recenze na Android hry berte spíše jako tip, který vám pomůže pří hledání nové hry.

Defender vlastně nemá příběh i když to většina her na mobilní platformě, ale to hlavní je, že u jakékoliv hry zabavit a to splňuje perfektně. Tak si aspoň řekneme co nás po stažení a instalaci čeká. Vaším jediným úkolem je ubránit bránu, která stojí v cestě ohavným potvorám jejichž původ je lepší nevědět, ale zase tak ošklivé nejsou, jsou to ale vaší nepřátelé tak je musíte odstranit. Hra na vás jde zlehka, takže se nemusíte bát, že od začátku budete zmatení a po půl minutě plné chaosu budete hru vypínat s tím, že do vašeho kapesního miláčka se už v životě nedostane. Vše spočívá v jedné malé kuši, která střílí jak jinak než šípy do nabíhajících, no na začátku velice unavených jednotlivců, kteří se asi právě vzbudily. Raz, dva, tři maximálně čtyři výstřely posílají netvora do hlubin pekelných a šup na toho co si to kráčí vedle něj. Nakonec nikdo nezůstal, kdo by se vám postavil, a tak si užívejte postup do dalšího kola. Vždy po deseti kolech vás čeká boss fight proti zelenému trolovi, kterého určitě složíte, sice vás to bude stát v boji veškerou manu. Bohužel největším mínusem je to, že se od 35 levelu neseznámíte s žádným novým protivníkem a že vás těch levelů bude ještě čekat. O to však bude přicházejících vln přibývat, jejichž brnění bude odolnější a hbitost bude nepředstavitelná.

Druhý díl oproti prvnímu přináší vcelku užitečnou novinku a tou je multiplayer. Zde sice nalezneme pouze jeden typ hry, ale za to velice zábavný. Jedná se o versus mode, kde na vás jako obvykle běží hromada upocených monster, ale ty samé „jednotky“ utočí i na vašeho protivníka, který je často z asijského kontinentu.Menší část vašeho herního pole zabírá stream ze hry vašeho soupeře, který naštěstí nepřekáží ve hraní. Vítězí ten, kdo vydrží delší dobu zdolávat nápor dotěrných oblud. Onlinová část hry je tak příjemným zpestřením.

Za každého zabitého tvora dostanete peníze, kterými kupujete vaše schopnosti. Na prodej jsou síla a rychlost střely, později si za ušetřené peníze kupujete více projektilů, a tak se pořádně něco děje. Za každé kolo budete odměněni krystaly, které jsou krom toho k zakoupení za naše pozemské peníze. Krystaly jsou určeny pro tři speciální útoky, které vám zachraňuji zadek, když jde do tuhého a ono časem půjde. V boji taktéž jimi doplňujete manu, která je právě spotřebovávaná fireballkami, hromovými blesky nebo ledovými rampouchy. Velkou výhodou je, že když budete tvrdnou několik minut na jednom místě a váš equip nebude natolik silný, aby porazil nepřátelskou armádu, peníze za zabití vám zůstanou, takže koupíte lepší zbroj a je po problémech.

Ke grafice není co dodat, je krásná a malebná, ale bohužel pozadí zůstává pořád stejné, což se zdá být po chvilce okoukané a méně zábavné, ale mě nepřišlo, designeři připravily opravdu něco pěkného a užitečného. Už jsme asi zmínili vše co se dalo, přece jenom se nejedná o nic na PC nebo konzole, a proto je článek o něco kratší. Defenders je tedy jasnou volbou pro zkracování chvilek na zastávkách, v čekárnách u lékaře nebo v nudných hodinách ve škole. Doufáme, že se vám tento první kousek zamlouval a napíšete nám vaše názory na Defender pokud jste jej hráli nebo nám dejte tip, co byste tu rádi příště viděli.

- Zdarma
- RPG systém
- Multiplayer