Crytek prezentuje tech demo Neon Noir
Crytek ukazuje, jak daleko se posunul CryEngine.
18. 3. 2019 Martin Pilous Zdroj
![Crysis](https://www.vytukej.cz/wp-content/uploads/2018/10/crysis-special-edition-keyart.jpg.adapt_.crop191x100.628p-800x400.jpg)
Kolem roku 2000 se objevovaly názory o tom, že grafika již dosáhla svého maxima a nebude již možné dosáhnout větších a lepších detailů. Jenže to byl šeredný omyl. O 19 let později jsme stále svědky toho, že se technologii posouvají kupředu a většina herních studií má úžasné nástroje k tomu, aby dokázaly předvádět ve hrách nemožné.
![](https://www.vytukej.cz/wp-content/uploads/2018/10/MV5BMDFiNzU4ZTUtZGNiMC00NjVkLWI1ZTMtNGIxZDY3NzI5MTQ0XkEyXkFqcGdeQXVyNDQxOTY2NDQ@._V1_SX1777_CR001777999_AL_.jpg)
CryEngine pořád vypadá k světu
Co se týče studia Crytek, tak to umělo vždy uchvátit zpracováním u svých her. Co však většinu hráčů zklamalo, tak je fakt, že jejich další hry zkrátka nebyly dobré. Od Crysis 3 šla kvalita jednotlivých titulů strmě dolů, a dokonce hrozil vývojářům i totální krach.
Crytek ale přežil a na GDC bude prezentovat novou technologii. CryEngine je stále vylepšován a tvůrci se podělili o video, které ukazuje, jaké novinky do něj implementovali. Vydáno tak bylo demo Neon Noir, které trochu připomíná Cyberpunk od CD Projektu. Engine využívá technologii ray-tracing, která nabízí odlesky a odrazy v reálném čase.