Zavřít reklamu

Cory Barlog vysvětluje, proč v novém God of War nebylo tolik bossů

Nové God of War toho nabídlo hodně. Jen trochu ubylo legendárních bossfightů.

17. 1. 2019     Zdroj

God

God of War je i téměř rok po svém vydání stále v kurzu. Hra se pořád skvěle prodává a Cory Barlog stále dává jeden rozhovor za druhým. Na The Game Awards titul vyhrál pomyslný trůn Hry roku a ve studiu se jistojistě připravuje další díl. Nyní Cory Barlog promluvil o bossech ve hře. Hráči mají trochu pocit, že jich bylo v tomto díle méně.

Hra měla být mnohonásobně větší

Barlog uznává, že bossfightů ubylo. Rozhodně se nepodařilo to, co u třetího dílu, kdy Kratos, likvidoval jednoho boha za druhým, a to ještě s velkou pompézností. Takový zápřah rozhodně poslední God of War neměl, ale nyní řekl, proč tomu tak bylo:

“Víte, měli jsme jich mnohem víc, byla to ambicióznější a šílenější hra. Jak jsme ale postupovali vývojem, začali jsme si uvědomovat, že už je toho moc, nemůžeme to zvládnout. Na jednoho bosse bylo potřeba kolem 30 vývojářů a rok a půl práce. Je to opravdu hodně, když se nad tím zamyslíte.”

Dále to bylo i tím, že tým, který se věnoval bossům se zaměřoval i na jiné věci. Nebylo tedy snadné vše stihnout. Hra tak měla ještě větší ambice i v dalších oblastech, ale autoři zjistili, že by nebyli schopni celkovou představu Barloga pojmout.