V březnu mají menší a střední e-shopy šanci přejít na spolehlivou platební bránu velmi jednoduše, a ještě výhodněji než v minulosti. Jeden z předních poskytovatelů platebních řešení, společnost PayU, totiž na jeden měsíc nabízí zvýhodněné podmínky, aby své služby zpřístupnil ještě více firmám a podpořil jejich online podnikání. O polovinu, na 499 korun, snižuje poplatek za online aktivaci své platební brány. Současně s tím snižuje i cenu za každou transakci.
„V současné době je online podnikání pro řadu odvětví klíčové. Díky naší online aktivaci mohou i menší společnosti využívat spolehlivou platební bránu, která kombinuje výhody lokálních platebních metod se zázemím globální silné společnosti,“ říká Martin Prunner, country manager lokálního zastoupení společnosti PayU.
Online aktivaci, takzvaný auto-boarding, nabízí PayU od roku 2019 a jen od června do prosince minulého roku o 40 % vzrostl počet obchodníků, kteří ji aktivně využívají.
Zástupci e-shopů si mohou aktivací projít od začátku sami a odkudkoli. Celý proces funguje 100% on-line. Je možné ho zrealizovat a platby spustit v řádu několika dnů. Aktivovat jde snadno podle postupu na webu PayU.