Společnost 2K se dostala pod těžkou palbu hráčů už pěkných pár ročníků výroční NBA hry nazpět. Predátorská strategie zamykání obsahu za mikrotransakcemi se zdá být však ještě celkem krotkou v porovnání s tím, co si studio pro basketbalové fanoušky připravilo tentokrát. Měsíc po vydání nejnovějšího NBA 2K21 se totiž ve hře objevily nepřeskočitelné reklamy. Když žádáme o co nejvěrnější reprodukci sportovniho přenosu, tuhle jeho část zrovna nemyslíme. Na videu se můžete podívat, jak nyní načítací obrazovky vypadají.
Reklamy ve hře běží během načítacích obrazovek a vliv na jejich délku nemají ani rychlejší SSD úložiště u hráčů hrajících PC verzi. Reklamy se objevily ve stejný čas už u minulých ročníků NBA od 2K, takže zase nemůže zprávu označit za zcela překvapující. Studio v současnosti drží monopol pro ztvárnění nejslavnější basketbalové soutěže na velkých platformách, takže fanoušci ve výšce posazených obrouček se musí chtě nechtě spokojit s jedinou nabízenou variantou.
Uvidíme, s jakou výmluvou přijde 2K. Navíc za necelý měsíc přijdou na trh next-gen konzole, které by měly načítací časy drasticky zkrátit, ne-li přímo eliminovat. K tomu bude muset vydavatel vztáhnout existenci reklam ke zvyšování cen her nové generace. Vypadá to, že marketingové oddělení 2K čekají těžké časy. My můžeme být jen rádi, že basketbal u nás není zas tak oblíbený a takové EA stále nenapadlo dát reklamy do FIFy.