Zavřít reklamu

Máme za sebou další vývojářský stream pracantů z CD Projekt Red. Ve druhé epizodě Night City Wire přišla řeč na důsledky volby svého životního příběhu na začátku hry, hořkosladkou zkušenost punkového zpěváka rozezpívávajícího digitálního Keanu Reevese a hlavně na detailnější představení zbraní budoucnosti.

Co se týče volby životních cest (Life Paths) na začátku hry, tak jsme se nedozvěděli nic moc nového. Vývojáři pouze zopakovali, že každá z nabízených voleb původu hrdiny – Corpo, Nomad nebo Street Kid – nabídne unikátní možnosti konání v průběhu hry. Jako příklad uvedli sofistikovanější jednání člena korporátu s úspěšnými obchodníky nebo lehčí průběh naklonění si dealerů v kůži děcka z ulice. Jako stylová odbočka uprostřed streamu fungovalo nahlédnutí pod pokličku nahrávání originální hudby do hry. Štáb se zastavil za švédskou kapelou Refused, jež pro Cyberpunk složila hudbu kapely Johnyho Silverhanda (Keanu Reeves) Samurai.

Hlavní těžiště celého streamu ovšem leželo u přehlídky střelných zbraní. CD Projekt zvládl v krátkosti představit i zbraně na blízko a kybernetické implantáty, včetně neskutečně dobře vypadajicích, z předloktí se vysouvajících ostří, než se dostal ke klasickým prostředkům dalekosáhlé agrese. Střelné zbraně bude hra dělit do tří kategorií – Power Weapons, Tech Weapons a Smart Weapons. Každá z těchto tříd je charakterizována specifickým užíváním zbraní ve hře a úrovní pokročilé technologické integrace.

Power Weapons by se měly nejvíce podobat klasickým zbraním, tak jak je známe z většiny stříleček. Hlavním rozdílem ovšem bude jejich schopnost odrážet projektily od okolních povrchů. Většina představených vlastností cílí právě na zneškodňování nepřátel za překážkami. Tech Weapons totiž využívají raketově zrychleného střeliva k prostřelování zdí a bariér, za kterými by mohli nepřátelé najít bezpečné útočiště.

Smart Weapons budou představovat nejpokročilejší verzi osobní artilerie ve světě Cyberpunku. Budou se nabíjet chytrými kulkami, které dokážou jednat nezávsile na sobě. Jako kybernetičtí žoldáci si tak budeme moci vybavit například osmihlavňovou brokovnicí, která bez problému pomocí jediného výstřelu zabije všechny nepřátele v pokoji.

Cyberpunk má i po zveřejnění tuny materiálů ze hry stále co říct. S každým dalším vývojářským streamem hra nabobtnává do větších rozměrů, a to jich máme ještě pěkných pár před sebou. Ve světě Cyberpunku se totiž projdeme až za tři měsíce, konkrétně 19. listopadu. K procházce budeme potřebovat Playstation 4, Xbox One nebo PC. Verze hry na next-gen konzole dorazí později.

Dnes nejčtenější

.