Zavřít reklamu

Pokud očekáváte, že se v drsném a nelítostném dystopickém světě budete muset obejít pouze s pěstmi, pěkně nabušeným arzenálem zbraní a nějakým tím důvtipem, jste na omylu. Vše totiž půjde vyřešit diplomatickou, nenásilnou cestou. Dobrá, diplomatickou možná úplně ne, ale přinejmenším budete moci použít stealth a plížení, abyste se vyhnuli nepřátelům a nemuseli se pustit do přímé konfrontace. To ostatně v rozhovoru pro polský magazín Spider’s Web potvrdil i vývojář Pawel Sasko, který zodpovídá za design questů a jejich návrh. Podle něj je možné hru projít bez jediného zabití, a to včetně bossů a důležitých nepřátel, kteří dále figurují v příběhu. Sasko sice neslibuje absolutní absenci konfrontace, ale zato nabízí možnost vyhnout se zabití. Stačí nepřítele neutralizovat, zpacifikovat nebo zmást natolik, abyste stihli bez úhony utéct.

„Někdy se agresi a přímému boji nevyhnete, ale neznamená to, že někomu useknete ruku nebo nohu a definitivně ho zabijete. Můžete ho prostě zpacifikovat a jít si vlastní cestou,“ vyjádřil se Pawel Sasko, designér úkolů. Hra se tak má v mnohém podobat legendárnímu Dishonored, kde jste mohli použít stealth, smrtící šipky nebo nepřítele omráčit a uspat. Cyberpunk navíc v tomto ohledu nabízí daleko více možností a pomocí několika elektronických hraček si jistě poradíte i s odolnějšími bossy. Spekuluje se také o chystaném Braindance, tedy jakémsi zvláštním stavu, který vám nabídne další možnosti. Uvidíme, co vše nás v Cyberpunku 2077 čeká.

Dnes nejčtenější

.