Zavřít reklamu

Asi jen málokdo si dovede představit, že by poslední God of War neobsahovalo jednu z hlavních postav, a to spartského válečníka Krata. Kratos je ikonickou postavou pro celou předchozí trilogii a současně i poslední díl. Nicméně všechno mohlo být úplně jinak. Podle všeho bylo v plánu, že by Kratos v posledním díle již nevystupoval.

Studio mělo pocit, že jeho příběh je již dávno odvyprávěný a nemá cenu se k němu zase vracet. Tvůrci měli jednu dobu za to, že Kratos není tím hlavním pro sérii, ale je to právě řecká mytologie. Byl to ale právě Barlog, který vsadil opět na Krata a přesvědčil kolegy o tom, že jeho další putování má smysl, jen musí být jeho postava poněkud upravena.

Představil jim tedy navíc Atrea, který měl být novým prvkem hratelnosti a důvodem Kratovy změny. To se ve studiu zpočátku nelíbilo, neboť měli pocit, že to bude další otravná postava a hra se smrskne na nudné mise. Jelikož se vše nedařilo podle plánu, tak existovala tajná varianta bez Atrea. Tu by prý studio použilo v případě nouze, ale údajně tuto verzi nevidělo ani vedení Sony.

Barlog to nakonec dokázal a doručil světu unikátní hru ze severské mytologie, která prodala přes 10 milionů kopií a stala se hrou roku téměř v každé anketě.

Dnes nejčtenější

.