Když BioWare vypustilo první demo svého Anthemu pro VIP, setkalo se s celkem nevybíravou kritikou za jeho nepřipravenost. Testování hry totiž znemožňovaly neustálé pády serverů, kvůli kterým si někteří hráči hru absolutně neužili. Renomé si sice BioWare napravilo vypuštěním druhého dema určeného pro širokou veřejnost, avšak ani to nebylo ve světě nějak výrazně vychvalováno. Podle producenta BioWare Michaela Gambleho, který se rozpovídal o hře pro portál Business Insider, je však hodnocení hry ze strany hráčů velmi pozitivní.
Podle jeho slov se točil feedback hráčů prakticky kolem jednoho jediného nedostatku a tím byly právě servery a celková nepřipravenost studia na nápor testovacích hráčů. Žádné jiné problémy však hráči BioWare za vinu nedávali, respektive ne nějak výrazně, což je svým způsobem pozitivní. Technickou stránku hry totiž vývojáři mohou vylepšovat až do jejího samotného vydání, které je naplánované na 22. únor.
Snad se tedy naplní velká očekávání a z Anthemu se stane jedna z nejlepších her letošního roku. Dema sice jeho kvality zcela nepotvrdily, to však ničemu nevadí. Finální hra bude totiž samozřejmě o něčem zcela jiném a doufáme, že nás právě tím, jak “jiná” bude, uchvátí. Pokud však máte tento “masseffectovský” styl rádi, věřím, že tomu tak bude.