Série Diablo si v posledních týdnech neudělala příliš dobré jméno u fanoušků. Ti se totiž nestačí divit. Studio Blizzard dle všeho pracuje na několika mobilních titulech, přičemž zatím byl představen titul Diablo Immortal. Ten sklidil velkou kritiku, a to zejména za přístup s jakým nyní Blizzard se značkou nakládá.
Diablo 4 mělo být jako Dark Souls
Fanoušci to berou jak zradu a raději by byli, kdyby Blizzard soustředil síly na vývoj hry Diablo 4. Ta pochopitelně vzniká a nyní se objevily další zajímavé informace. Diablo 4 totiž mělo být velmi podobné sérii Dark Souls.
Blizzard chtěl, aby se hra tentokrát hrála z pohledu třetí osoby a šlo o hardcore záležitost. Kódové označení měl tento projekt jako Hades. Práce na něm začaly po dokončení druhého DLC pro Diablo 3. Tedy zhruba v roce 2014. Projekt vydržel do roku 2016, kdy jej studio ukončilo s tím, že tento směr není vhodný.
Zatímco se tak začal vyvíjet Rise of the Necromancer pro Diablo 3, opět se rozběhly nové práce na titulu Diablo 4. Nyní nese projekt interně název Fenris a chce být takový jako původní díly. Temný, odporný a děsivý. Veškeré veselé barvy ze hry Diablo 3 by měly zmizet. Je na jednu stranu škoda, že hra nevyšla v původním konceptu. Kupříkladu God of War prospělo, když se zbavilo tradiční kamery a nový směr působí velmi svěže.