O hře Little Adventure on the Prairie jste možná nikdy neslyšeli a ani není divu. Titul samotný není příliš zajímavým a byl hodnocen velmi podprůměrně. Nicméně studio tušilo, že by jejich titul nemusel být zrovna bestsellerem, a tak jednoho z autorů napadla myšlenka, jak zaujmout hráče.
Trofeje nakonec zachránily celé studio
Evidentně se to podařilo. Tvůrci ze studia Infinite Madaa, které mimochodem pochází z Kataru, se rozhodli do hry přidat velmi snadné trofeje. Rovněž i získání nejvyššího uznání, tedy platinové trofeje zabere pouze pár desítek minut bez větší námahy. Hra vznikla v podstatě jen za tímto účelem, protože autoři chtěli vydat hru Chromia, jenže při vývoji došly peníze.
Malá hra Little Adventure on the Prairie tak byla stvořena výhradně kvůli tomu, aby autorům zajistila nějaký příjem. Podařilo se! Ačkoliv je hra nepříliš zajímavou záležitostí, tak si jí všimla sorta takzvaných lovců trofejí, kteří se zaměřují na sběr platinových trofejí. Povětšinou se jedná o náročnou cestu, ale někteří tvůrci volí opačnou cestu.
V tomto případě se hře podařilo zaujmout, alespoň tímto způsobem a prodala dostatečný počet kopií na to, aby se tvůrcům vyplatilo ve vývoji svého RPG pokračovat. Platinovou trofej z této hry získalo 90% hráčů, kteří si ji pořídili.