Jaký názor má na Battle Royale hry ředitel Take-Two? Karl Slatoff se vyjádřil k tomu, jak populární jsou dnes Battle Royale hry a rovněž k jejich úspěchu. Jaký je tedy jeho názor a jak to vidí s těmito tituly v jejich vydavatelství do budoucna?
Sám nepopírá, že hry jako Fortnite jsou z hlediska trhu pro videoherní průmysl velmi důležité. Dle něj je totiž důležité, že tyto těžce mainstreamové záležitosti přitahují i zcela nové hráče. Rovněž také říká, že velkou výhodu mají studia a vývojáři, kterým se podaří nově vzrůstající trend podchytit včas. Zároveň jim však může na jednu stranu uškodit to, že pouze kopírují trend, který je již jinde zaběhlý.
V Take-Two mají o Battle Royale jasno
„Myslím, že je třeba říct, že toto rychlé naskakování má v určitých situacích nějaký smysl. Ale nemůžete sprostě vše okopírovat. Musíte přijít s nějakou inovací. Nemůžete si na trh nakráčet s tím samým a doufat, že budete úspěšní. Kdyby někdo změnil směr svého businessu jen kvůli tomu, aby následoval něčí hit, vždycky ho pak podle mě bude jen dohánět.“
Sám srovnal hry Fortnite a PUBG. Sice jsou řazeny obě hry do stejného žánru Slatoff, ale tvrdí, že se v zásadě jedná o dvě zcela odlišné. Fortnite je dle něho mnohem jednodušší, a proto k sobě nalákal nyní mnohem více hráčů. Oproti tomu PUBG se snaží být alespoň trochu vážné, a to mu nejspíše škodí.
Obrovskou výhodou Fortnite je zejména fakt, že hra je zcela zdarma, což PUBG zatím není. Fortnite navíc díky stavění může lákat mladé hráče, kteří jsou zvyklí si hrát s kostičkami v Minecraftu. Battle Royale titul od Take-Two se však nechystá. Sám CEO společnosti Strauss Zelnick potvrdil, že nehodlají napodobovat konkurenci a raději přijdou s něčím vlastním.