Zavřít reklamu

Antonov konstatuje herní pokles, mnoho pokračování, žádná větší snaha o oživení někdy dosti chabé scény

Pod mnohé výroky se rád podepíšu.

19. 7. 2012    

„Spousta projektů jsou válečné hry. Tržně nesou zlatá vejce, ale je tady celková degradace a stagnace. Je to jako, když v Hollywoodu dělali filmová studia ve 40. letech westerny. To pak vede k devalvaci celého žánru. Poslední nové scifi byl Bioshock, a kolik je to vlastně let? Pět? Kuráž maskujeme za výmluvy a dáváme do her to, co bychom ani sami nechtěli, aby to tam bylo. Na grafiku se už nemůžeme vymlouvat. To fungovalo kdysi. Nyní máme tolik možností. Pojďme vytvořit nové světy, které budou drásat fantazii. Není to nemožné. Chce to jen pár dobrých nápadů. Bylo nesmírně těžké přesvědčit ty, co financují hry, ale s Dishonored jsme uspěli. Odpovídající grafiku máme, jen ty světy pořád někdo nevytváří…“

 Jasný vzkaz pro jiná studia. Také bych si přál, aby vývojáři nebyli tak svázaní. Samozřejmě se teprve ukáže, jestli Dishonored řádně vydělá. Byla by to určitě nespravedlnost, protože jiné nijak zvlášť nevybočují. Mementem je L.A. Noire s revoluční mimikou a fantastickým, americkým, kriminálním story. Chybí tu další pořádná výzva. Dishonored už teď nechává herní média s otevřenou mordou. I já si myslím, že tohle bude hit. Takové chvění jsem měl i u prvního teaseru Zaklínače . Mám pravdu i tentokrát, nebo se mýlím?