Zavřít reklamu

Anthem má být velmi příběhovou hrou

Ačkoliv se to zatím nezdá, tak Anthem má nabídnout důležitou příběhovou složku.

25. 1. 2019     Zdroj

Anthem

Anthem se nám naplno ohlásí již za měsíc. Mediální masáž tak začíná běžet na plné obrátky. Nyní autoři z Bioware vypustili střípky o tom, jaký by měl být Anthem po příběhové stránce. Teprve před měsícem se do týmu přidal Cameron Dayton a nestačí se prý divit, jakým způsobem dokáže Bioware vyprávět příběhy.

Anthem má být víc, než je multiplayerová akce

Sám tvrdí, že Anthem má velmi silné charaktery, což je důležité vědět, neboť z dostupného materiálů se zatím hra jako příběhová příliš neprofiluje. Údajně je veškerý děj směřován k lidskosti a samé podstatě vztahů mezi postavami. Samotný svět Anthem a nápad na něj existují už od roku 2012. Bioware jej označilo jako DYLAN. Postupně rozvíjeli myšlenku, že by chtěli hráčům nabídnout jiný svět a nové možnosti.

Anthem by měl nabízet zajímavé mise, jak z pohledu kooperace, tak i v singleplayeru. Bude zajímavé sledovat, jak se hra bude vyvíjet. Dle všeho totiž bude důležité, jak hru uchopí komunita a jakou podá zpětnou vazbu.

Anthem vyjde 22. února pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.