Ubisoft začíná bojovat proti bazarovým prodejům
Po Electronics Arts, THQ i Sony se rozhodl zavést online pass i Ubisoft. Ochrana ponese název Uplay Passport a samozřejmě se především jedná o snahu společnosti alespoň něco vydělat na bazarových prodejích svých her. Nejbližší titul, k němuž jednorázové heslo na hraní online dostanete vychází již v září a není jim nikdo jiný, než Driver […]
15. 7. 2011 Vytukej - Redakce
Po Electronics Arts, THQ i Sony se rozhodl zavést online pass i Ubisoft. Ochrana ponese název Uplay Passport a samozřejmě se především jedná o snahu společnosti alespoň něco vydělat na bazarových prodejích svých her. Nejbližší titul, k němuž jednorázové heslo na hraní online dostanete vychází již v září a není jim nikdo jiný, než Driver San Francisco. Následovat pravděpodobně bude i Call of Juarez The Cartel, jež je pro PC odloženo na 16. září a Assassins Creed Revelations datované na podzim aktualního kalendářního roku.