Zavřít reklamu

Vývoj Cyberpunku 2077 vstupuje do finiše. Studio zavádí pracovní sobotu

CD Projetk RED nedodrželo původní slib, že své zaměstnance nevystaví nechvalně proslulému crunchi.

30. 9. 2020     Zdroj

Vývoj Cyberpunku 2077 se po letech konečně blíží ke konci. S tím ale přichází i pro vývojáře nepříjemná situace nutného zvýšení pracovního výkonu před dokončením hry, takzvaný „crunch“. Přestože se CD Projekt RED ještě před rokem dušoval, že se crunchi bude chtít za každou cenu vyhnout, vypadá to, že se k praktice nakonec uchýlil, aby vydal co nejvyleštěnější hru. Zaměstnanci si nyní v sobotu neodpočinou, a budou místo toho muset pracovat. Zprávu nejprve přinesla analytická společnost Bloomberg, aby ji vzápětí na Twitteru potvrdil šéf vývojářského studia Adam Badowski.

Z vyjádření Badowskiho ovšem sálá upřímnost a empatie k celému vývojářskému týmu. CD Projekt RED bude zaměstnance pořádně kompenzovat, jednak bonusy za každou odpracovanou hodinu, a jednak podílem z prodejů hry, které si bude rovnoměrně rozdělovat celý tým. Teď však partu kolem Badowskiho čeká náročných šest týdnů, během nichž budou připravovat nejlepší možnou verzi hry pro vydání.

Hra už byla zaslána ratingovým komisím ke zhodnocení, takže příliš práce, zdá se, nezbývá. Uvidíme tedy, v jakém stádiu hra v listopadu vyjde. Minulý počin CD Projekt RED, Zaklínač 3: Divoký hon, se nechvalně proslavil množstvím bugů. Ty ale nakonec vývojáři poctivou péčí o hru postupně napravili. Cyberpunk 2077 vychází na PC, Playstation 4 a Xbox One 17. listopadu. Počítá se i s verzí na next-gen konzole – tu dostanou majitelé verze na starší přístroje úplně zdarma.