Zavřít reklamu

Titul Sekiro: Shadows Die Twice bude jiný, než Dark Souls

Sekiro: Shadows Die Twice se snaží být jiným, než Dark Souls.

14. 6. 2018     Zdroj

Sekiro

Tvůrci žánru hardcore RPG od From Software již před nějakou dobou avizovali, že si chtějí trochu odpočinout od série Dark Souls, a tak se vytasili s novými značkami. Jednou z nich je i Sekiro: Shadows Die Twice. Ta nás vezme do Japonska a bude to opět stát za to.

Je vidět, že autory možná lehce inspiroval konkurenční Nioh, který se však zase naopak inspiroval u série Dark Souls. Takže v tomto ohledu si asi obě studia nemají co vyčítat. Ostatně i Nioh 2 byl oznámen. Sekiro: Shadows Die Twice má však být odlišné od toho, na co jsme u studia zvyklí.

Hra bude vyprávět příběh samuraje, který se snaží zachránit svého mistra. Ten byl zajat zločineckou skupinou, která se snaží využít jeho božské pokrevní linie. Hlavní hrdina přišel kdysi v bitvě o ruku a tu nahradil jakousi protézou. Díky tomu ji může během hraní měnit do různých forem. Tady se trochu zastavíme, abyste si nemysleli, tak hra nevychází z historie, ale jde o alternativní variantu. Díky tomu se inspiruje sengugskou érou Japonska a jednou z velkých změn mají být i obří hrady, které tou dobou neexistovaly.

Konkurence pro Nioh a Ghost of Tsushima?

Proto je i hrdina schopen využívat podivných vlastností. Jeho ruka tak například dokáže šlehat oheň. Rovněž bude možné si z ní udělat také štít. Sekiro tak má být hodně odlišné. Statistiky postavy se měnit nebudou, dokonce nepůjde ani měnit zbraně a půjde tak více o klasický adventurní přístup. Jak ale From Software dodává, tak hra si zachová svou specifickou náročnost. Nebude to tedy jednoduchý titul.

Sám Hidetaka Miyazaki přiznává, že hra je možná ještě o něco těžší než Dark Souls či Bloodborne. Autoři nechtějí dát hráčům možnost si obtížnost přizpůsobit. Prý je to proto, aby měli všichni naprosto stejný zážitek ze hry. Strukturou má hra připomínat první Dark Souls. Lokace na sebe budou plynule navazovat a nabídnou i různé zkratky.

Hra má být velmi rychlou akcí, ale bude nabízet i pasáže, kde se bude hodit pomalý stealth postup. Díky tomu bude možné postupovat i trochu takticky a s jistým přemýšlením. Pokud tedy hráč danou pasáž projde dobře, tak se dočká ulehčení v dané lokaci. Zajímavé je, že tvůrci se tentokrát rozhodli udělat systém oživení jinak. Nemáme čekat ohníčky ani lucerničky. Tam kde zemřeme, tak se zkrátka objevíme znovu.

Sekiro: Shadows Die Twice se chystá na PC, PS4 a Xbox One. K vydání by mělo dojít začátkem roku 2019. Už teď se těšíme.