Zavřít reklamu

Svržení šíleného boha: Godfall detailně popisuje, jak na to

Fantasy světem se probijeme v legendárních brnění a bez mikrotransakcí

7. 8. 2020    

Na playstationové akci State of Play jsme se včera dočkali výletu do světa Godfallu. Hru sami vývojáři začali popisovat jako „looter slasher“, ve kterém budou muset hráči najít osobitou kombinaci svých bojových schopností s nalézaným vybavením v průběhu hry.  Detailnější vysvětlování zvládli rozprostřít do takřka devíti minutového videa.

Po relativně tichém období nám v něm vývojáři představují hlavně soubojový systém, konkrétně množství různých kombo útoků. Důležitost kladou na systém tříd zbraní. V Godfallu jich existuje pět – dlouhé meče, dvojitá ostří, dřevcové zbraně, obouruční kladiva a obouruční velké meče – a představují pro hráče výběr způsobu průchodu hrou. Jinou volbu povolání postavy nečekejme.

Každá ze tříd zbraní bude existovat v nespočtu variací a nabídne unikátní vlastnosti. Útočné zbraně bude možno doplnit o kusy legendárního brnění, jež bude hrdina kompletovat během průchodu hrou. Dobrou zprávou je, že si žádnou z výhod nebude možné koupit za reálné peníze. Godfall je totiž úplně bez mikrotransakcí.

Do originálního světa Godfallu, ovládaného šíleným bohem, se vypravíme v zatím nekonkrétní datum během letošních svátků. Titul doprovodí vydání Playstation 5 a od začátku si ho budeme moci zahrát až ve třech v online multiplayeru. Kromě nové Playstation bude k dispozici i na PC.