Zavřít reklamu

Dvě bláznivé japonské reklamy lákají na nového Crashe

Crash Bandicoot! Crash Bandicoot! Japonská písnička více slov k zaujetí nepotřebuje.

14. 9. 2020    

Japosnký marketing nadcházejícího Crash Bandicoot 4: It’s About Time se s reklamami moc nepáře. Hráče východoasijského souostroví lákají uhozenými televizními spoty, ve kterých člověk v kostýmu Crashe překvapí rodinku při snídani, aby následně společně mohli oslavovat vydání jeho nové hry. Druhá z reklam je zkrácenou verzí té první, žádná ovšem diváky neochudí o chytlavý nápěvek a charakteristicky japonsky ujetý taneček.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time je už příslovečně za dveřmi. Vačnatec s chutí na wumpa ovoce se v hlavní sérii vrací po 22 letech. Na Playstation 4 a Xbox One dorazí 2. října. PC verze nebyla oznámena, ale vzhledem k pozdějšímu vydání remakeů původní trilogie na osobní počítače můžeme s totuto verzí taky v budoucnu počítat.

Pokud i vy byste chtěli posunou svojí reklamu na další level, určitě se podívejte na web reklamka.cz.