Zavřít reklamu

Halo Infinite chtěl původně Microsoft rozkouskovat na menší části

Halo Infinite mohlo stihnout start nového Xboxu v nekompletní formě

13. 8. 2020     Zdroj

Po včerejším odložení nového Halo Infinite na rok 2021 se začínají vynořovat specifičtější informace o jeho souvislostech. Ta zatím nejzajímavější pochází přímo z úst šéfa Xboxu Phila Spencera. Odložení hry bylo pro vydavatele posledním východiskem, původně plánovali nedokončené Halo rozdělit na několik částí a tak ho postupně vydat.

Podle slov Spencera se ale nikomu z týmu, zodpovědného za konečné rozhodnutí, návrh rozdělit hru na více částí nakonec nelíbil. Nebyl by to podle něj správný vstup značky do nové generace. Jde zřejmě o šťastný krok, když už teď hráči naříkají nad nekvalitní grafikou v ukázce prezentované během Xbox Games Showcase. Ta dala vzniknout mnoha vtípkům, v popředí s řadovým nepřítelem „Craigem“.

Zvěsti o rozkouskování hry se začaly objevovat již po oznámení, že multiplayer bude free to play. Konečné rozhodnutí dává jednoznačně smysl pro Microsoft a jeho obraz kompetentního vydavatele. Kdyby vypustil při startu napjaté očekávaného Xbox Series X do světa nedokončenou hru, neuškodil by jen prodejům konzole, ale i samostné značce Halo, která má připravovanou hru využívat plánovaných deset let jako hlavní prostředek ke svému rozvoji.