Zavřít reklamu

Shadow of the Tomb Raider: Všechno, co zatím víme

Redakce Vyťukej sestavila vše, co potřebujete vědět o Shadow of the Tomb Raider včetně všech nejnovějších zpráv, informací o datech a dalších.

25. 2. 2018    

Po vydání, téměř před třemi lety, skončilo pokračování Tomb Raider, které zanechalo věci otevřené pro další pokračování. Square Enix potvrdilo, že je ve vývoji další díl. Příspěvky a podobné úniky odhalují potenciální titul Shadow of Tomb Raider, ačkoli zatím nebylo odhaleno nic konkrétního.

Novinky Shadow of the Tomb Raider

Lařino další dobrodružství je oficiálně ve vývoji a tato zpráva přichází přímo z úst Crystal Dynamics. Vývojář poslal Tweet 7. prosince 2017, který obsahoval následující frázi:

„Naše cesta bude začínat významnou událostí v roce 2018. Nemůžeme se dočkat, až Vás vezmeme na další dechberoucí dobrodružství Lary Croft.“ – (zbytek si můžete přečíst v celém Tweetu)

Co je Shadow of the Tomb Raider?

Zkušený vývojář Crystal Dynamics bude pokračovat v dobrodružstvích Lary Croft, která objevuje staré města, artefakty a strašidelné kostry. Není potvrzeno, zda Trinity, žoldnéřská skupina z předchozí hry, zůstane jako hlavní záporák.

Ať tak či onak, můžete očekávat obvyklou kombinaci lezení, bojování a zkoumání s pevně tkaným příběhem.

Jak je to s datem vydání?

Nemáme žádnou představu! Dokonce ani nebylo formálně ohlášeno, takže možná ještě neuvidíme oficiální odhalení. Pravděpodobně to bude zahájeno pro PS4, Xbox One a PC s potenciální podporou pro PS4 Pro a Xbox One X. Uvidíme první trailer na E3 2018?

Aktualizováno: Datum vydání je směřované na 14. září 2018

Dne 15.3. 2018 byl zveřejněný 20 sekundový teaser, který zavede Laru dalšího dobrozdružství a více informací máme očekávat 27. dubna, potvrzují vývojáři.

Jelikož není dostatečně informací, ze kterých čerpat, připravili jsem si 5 věcí, které bychom chtěli vidět v novém dílu nebojácné a odvážné Lary Croft.

1. Propracovaný příběh

Druhý díl, Rise of the Tomb Raider vyprávěl předvídatelný příběh s bezmyšlenkovými žoldnéři. Světlo reflektovalo na samotnou Laru, která se ukázala jako silná a schopná žena. Ačkoli to byla hra na úrovni, něco ji stále chybělo. Shadow of the Tomb Raider by mělo prospěch z charakterového studia našeho oblíbeného lovce pokladů. Představa, že by pracovala s neuvěřitelným Nathanem Drakem je až famózní. Ovšem, to se nikdy nestane, a tak by to chtělo něco nového.

2. Nepřátelé na úrovni

Tomb Raider a jeho vynikající pokračování se staly pevným bojovým systémem, avšak nepřátelé, s kterými jste bojovali, byli příliš jednoduší. Crystal Dynamics má příležitost skutečně trochu potřást věcmi a vyhodit nudné žoldnéře ve prospěch protivníků, kteří stojí za to bojovat. Lara je drsná holka a jistě nebude mít žádný problém vysílat pár nadpřirozených nenávistí. Jen ať nejdou cestou Indiana Jonese, nechceme žádné mimozemšťany!

3. Croft Manor v novém díle?

Crystal Dynamics pronásleduje vzorec Uncharted od té doby, co byl reboot spuštěn v roce 2013. Tomb Raider udělal fantastickou práci při vytváření jedinečné identity, ale stále něco chybí. Fanoušci Lary Croft mají ještě krásné vzpomínky na Croft Manor ještě z PS1.

Právě tam jsme se mohli volně pohybovat po hřišti, vyřešit určité hádanky a zablokovat lidi v mrazácích. Shadow of the Tomb Raider by mohl představit domov pro uložení všech vašich tvrdě vybojovaných sběratelských předmětů a sledování pokroku. Pomohlo by to také rozbít monotónnost poměrně lineární sólo kampaně, která vám poskytne místo pro návrat po celém chaosu.

4. Žádné časové exkluzivity!

Fanoušci po celém světě reagovali negativním postojem, když byl Rise of the Tomb Raider odhalen jako časová exkluzivita pro Xbox One. S trochou štěstí bude Crystal Dynamics mít Shadow of the Tomb Raider na všech platformách současně, bez nesmyslného časového posunu.

5. Režim Horde

Díl Rise of the Tomb Raider byl vynikající, pohled třetí osoby s některými nezapomenutelnými, intenzivními přestřelkami jsem miloval. Vždycky jste veděli, kdy se soustředit na řešení hádanek nebo kdy bude přechod na cutscénu. Bylo to chytré vyvážení, které nikdy nenudilo. Nebylo by lepší, kdyby se konečně skočilo do režimu, který se zaměří čistě na boj?

Pokud by bylo něco podobného, Tomb Raider mohl být úspěšný, stejně jako Gears of War. Lara Croft je neuvěřitelně vynalézavá a disponuje řadou užitečných zbraní a gadgetů. Představte si, že je používáte k obraně určitého prostředí a zadržujte nepřátele s ručně vyráběnými pastmi. Existuje spousta postranních postav, které splňují úlohu vašich přátel, takže tento režim je ideální pro gauč a online hraní.

Co byste si přáli Vy v novém díle Lary Croft? Podělte se v komentářích!