Proč Sony pozdržela The Last Guardian?
Shuhei Yoshida mluví o tom, proč bude The Last Guardian vydán až na PS4.
17. 6. 2015 Martin Pilous
Sony na své tiskové konferenci odhalila renovovaný The Last Guardian pro Playstation 4. Shuhei Yoshida se nyní vyjádřil k tomu, proč byla hra nakonec přesunuta na tuto konzoli. Jeho vyjádření:
„V roce 2011 se vývoj hodně zbrzdil. Byla tam spousta technických problémů, hlavně co se rychlosti týče. Trailer, který jsme ukazovali na PS3, byl vylepšen, ve skutečnosti hra běžela v daleko nižším frameratu a některé funkce stále chyběly. Takže bylo jasné, že tým musel dělat kompromisy a technický tým se snažil zlepšit výkon, ale to bralo příliš mnoho času. V té době ale přišel PlayStation 4, který měl hotové vývojové prostředí, takže v roce 2012 bylo jasné, že se máme přesunout na tuto konzoli k dosažení stanovené vizuální kvality. Hra je nyní plně hratelná na PlayStationu 4. Máme důvěru v termín vydání, proto jsme mohli hru nyní ukázat.“
Nyní už je tedy jasné že na vině byly technické problémy hry, které nastaly na PS3 a s kterými si již PS4 poradí. Evidentně byla tehdy vize větší než mohla být realizována. Trailer který byl ke hře vydán naleznete níže.
The Last Guardian vyjde exkluzivně pro Playstation 4 a to v průběhu roku 2016.