Co bychom chtěli ve Watch Dogs 3?

Watch Dogs má jako série nakročeno velmi dobře. Co bychom rádi viděli ve Watch Dogs 3?

3. 4. 2017  

Ačkoliv se v současné době bavím u nových titulů, tak se snažím dohnat i pár restů. Jedním z nich je právě Watch Dogs 2. Samotná hra je poměrně dobře zpracovaná, ale zasloužila by trochu lepší příběh a lépe zapamatovatelné postavy. Watch Dogs 2 i přesto, že se dá považovat za poměrně novou hru, tak je už půl roku na trhu. Je tedy vhodná doba přemýšlet o tom, co by nás mohlo čekat ve Watch Dogs 3.

ctOS 3.0

Základem Watch Dogs série je neustálý boj proti nadnárodnímu konglomerátu, který si hraje na Velkého bratra. Revolta, tak na sebe nenechává dlouho čekat. Jistotou je, že se opět postavíme do role hackera, který bude proti některé z těchto společností bojovat. Mezitím nejspíše dojde k vylepšení městského hlídacího systému, tedy se dočkáme CTOS ve verzi 3.0.

Zasazení

Dost těžké je odhadovat, kde se bude hra vlastně odehrávat. Některé spekulace naznačují, že bychom se mohli přesunout do Londýna. To zní dobře. Americké hry poněkud trpí na klišoidní zasazení do měst na vlastním území. Evropská metropole by tak mohla být zajímavým zpestřením. Třeba se jednou dočkáme i Prahy, o které se už delší dobu spekuluje v rámci série Assassin’s Creed. Rád bych ale třeba zavítal do Lisabonu nebo Madridu. Netradiční by mohla být také některá ze skandinávských zemí a konkrétně takový Stockholm by nabídl zajímavé pojetí.

Hlavní hrdina

Pro změnu bych možná tentokrát uvítal spíše hrdinku. Mladší a přitažlivou slečnu, která si rozumí s počítačem, ale byla vyhozena z IT firmy pro svoji drzost, ohledně prohlížení citlivých dat. Určitě bych nechtěl, aby se hlavní hrdinka vizáží rovnala například Sitaře. Celkově by hra také neměla být koncipována jako hipsterská pohádka. Dvojce to moc nesluší.

Příběh

Tentokrát by bylo fajn, pokud by se Ubisoft vydal s příběhem cestou osobnější roviny. Boj s velkou korporací je fajn, ale hrdina či hrdinka by také mohli mít nějakou lepší motivaci k ničení a krádežím cizího majetku, než je pouze honba za co největším počtem fanoušků.

Jízdní model

Jízdní model u Watch Dogs nebyl příliš dobrý a tvůrci slibovali, že to do druhého dílu napraví. Co řekli, to neudělali. Druhý díl totiž nepřinesl v tomto ohledu snad žádnou výraznější změnu. Auta se pořád ovládají hodně podivně a na vozovce nepřirozeně kloužou.

Toto jsou hlavní věci, které bych rád viděl v případném pokračování Watch Dogs jinak. Celkově má série dobře nakročeno, ale některá rozhodnutí ji stále táhnou k zemi v porovnání třeba s GTA sérií. Jaké novinky nebo změny byste tam chtěli vy?

Pošli to spoluhráči!