Zavřít reklamu

Vývojaři Heavy Rain počítají škody

Heavy Rain, hráči opěvovaná a kritiky vynášená do nebes. Jedna z nejlepších her minulého roku a zároveň důvod, proč jsou ve společnosti Quantic Dream pěkně naštvaní na bazarové prodeje. Jeden ze zakladatelů společnosti Guillaume de Fondaumiere počítá škody mezi 5-10 miliony eur a dodává: „Do dnešního dne jsme prodali 2 miliony kopií hry, ale ze […]

15. 9. 2011    

Heavy Rain, hráči opěvovaná a kritiky vynášená do nebes. Jedna z nejlepších her minulého roku a zároveň důvod, proč jsou ve společnosti Quantic Dream pěkně naštvaní na bazarové prodeje. Jeden ze zakladatelů společnosti Guillaume de Fondaumiere počítá škody mezi 5-10 miliony eur a dodává: „Do dnešního dne jsme prodali 2 miliony kopií hry, ale ze systému trofejí pro PS3 vidíme, že byla hra spuštěna minimálně na 3 milionech konzolí. Takže jsme od milionů lidí, kteří si hru koupili z druhé ruky, neviděli ani korunu.“

Co s tím? Zakázat bazary? Snížít ceny her na přijatelnou úroveň, aby si mohl kopii dovolit každý? Jaký je váš názor? A kupujete si hry hned, jakmile vyjdou, nebo také čekáte pár měsíců na první vlaštovky v bazarech?