Zavřít reklamu

Vývoj titulu Dreams skřípe, dvakrát byl již restartován

Titul Dreams je na vývoj příliš komplikovaný a Media Molecule jej dvakrát restartovali.

22. 5. 2018    

Media Molecule dnes patří mezi dvorní studia společnosti Sony, a to díky svým předchozím projektům. Záměrně píšeme projekty, neboť jejich tituly nikdy nebyly klasickými hrami. LittleBigPlanet totiž nabízelo hráči velkou míru vlastní kreativity a umožňovalo se řádně vyblbnout. Následně se vydařil i titul Tearaway, který zářil na PS Vita. Co se tedy děje s Dreams?

Dreams byl titul, který Sony oznámila již v roce 2013 společně s konzolí PlayStation 4. Od té doby jsme toho však viděli minimum a o Media Molecule není vůbec slyšet. Teprve nyní se ukazuje proč. Ne každá hra má to štěstí, že se ji podaří vytvořit dle představ na první dobrou a Dreams jsou právě příkladem toho, kdy je vize mnohem náročnější na uchopení, než samotný vývoj.

Vývoj musel být dvakrát restartován

Mark Headley z Media Molecule uvádí vše na pravou míru. Dle jeho slov, byl projekt velmi náročný a byl dokonce dvakrát zcela restartován. Ostatně myšlenka toho, že hráč bude schopen si vytvořit co bude chtít a nasadit do hry i vlastní scénář jednotlivých situací je hodně komplikovaná. Dost podobně na tom byl kdysi Project Spark pro Xbox One, ale co si budeme nalhávat, nebyl to příliš podařený kousek. Mark dodává, že pro ně byla klíčová podpora společnosti Sony, která jej i nadále podporuje, navzdory vleklým potížím.

Dreams plánují, že vše, co hráč vytvoří, bude navíc schopen sdílet s komunitou a od ní rovněž čerpat. Hra ale nabídne i příběhový režim a jistou výuku. Hra samotná má slušný potenciál, otázkou je, zda ji publikum dokáže přijmout. Nebude to záležitost, u které by hráč vydržel celé hodiny. Původní plán byl hru vydat do roku 2016. Nyní musíme doufat, že to bude alespoň letos.

Zdroj: wccftech.com