Zavřít reklamu

Vyšťárali jsme další info o Project Eternity

Není toho málo, hra dostává zřetelnější obraz.

9. 10. 2012    

Co se týče ras, do vitríny byli potvrzeni zatím člověk, elf a trpaslík. Tvůrcům jde o to, aby postavy působily unikátně a přitom nenaštvali třeba náruživé gamblery D&D. Ono, vsadit na klasiku se prostě vyplácí.

Šťastných sedm..tříd! A dvě jsou ještě na ponku. Zahrajete si tak za mnicha, rangera, zloděje, čaroděje, bojovníka, kněze či druida. Pokud se vybere dost peněz, je v plánu barbar a něco na způsob detektiva. Bude možné najímat společníky. Kolik to bude maximálně v jedné partě, to se bohužel nevím. Ovšem vybrat si moci budete z osmi přátel. Společníci budou mít také svá vlastní story. Uvažujete o jednom pro každého, ne-li více.

Hlavní příběh by se měl točit okolo velké události, ačkoliv nevíme jaké, bude zde masivní dopad na vaše činy.

Většinou se bude bojovat z blízka. Avšak magici budou používat své čáry. Hra vás odmění v podobě takové, že kouzlící hráči, kteří se dali touto cestou, budou časem mnohem silnější. Co se týče samotných nebojových dovedností, nechybí páčení zámků a obligátní crafting. Uvažuje se ale o čtyřech základních dovednostech. Směry těchto dovedností tvoří samotné jádro hry u postavy. Bude zde kladen důraz na to, abyste své zkušenosti s pokorou rozdělili, co možná nejlépe. Pokud se ale rozhodnete pro mírumilovnou cestu, bez obav. Tvůrci dbají na to, aby hráč dostal stejný přísun XP bodů jako bijec. Krom toho budete moci z tzv. Duší čerpat svou sílu. Někdo to bude snášet lépe, jiný hůře.

Obtížnosti jsou hned tři. Užije si nováček i expert na RPG, který nechce nápovědu ani dobrý tip. Obsidian potvrdil, že půjde mezi obtížnostmi dle libosti přepínat. Velice se to blíží obtížnostem z Fallout New Vegas.

Hra je podle všeho v plánu na rok 2014. Do té doby vám (nejspíše o víkendech) přineseme informace o dalších položkách na Kickstarteru.