Zavřít reklamu

Všichni vývojáři hry Firewatch už „patří“ pod společnost Valve

Vývojáři hry Firewatch, kteří si říkají Campo Santo, byli před třemi týdny odkoupeni společností Valve. Jak probíhal rozhovor se zakladatelem, Seanem Vanamanem?

10. 5. 2018    

Vývojáři hry Firewatch, kteří si říkají Campo Santo, byli před třemi týdny odkoupeni společností Valve. Sean Vanaman, zakladatel Campo Santo, se v rozhovoru pro magazín Rock, Paper, Shotgun podělil s jeho pocity po odkoupení. Vanaman chtěl svým fanouškům sdělit, že přechodem do Valve se rozhodně nějakým způsobem nesnížila kreativita celého týmu, o čemž se budeme moci brzo přesvědčit v nové hře s názvem Valley of Gods. Celý tým může také těžit z většího výběru talentovaných lidí.

Vanaman však také zdůrazňuje, že přechod pod Valve rozhodně neohrozí flexibilitu. Taktéž zdůraznil, že Campo Santo bude tak, jako doteď, pracovat v enginu Unity, nikoliv v Source od Valve.

„Není to o tom, že bychom se nechtěli adaptovat. Nemám s adaptací žádný problém a samozřejmě je plno kladných důvodů, proč lidé dělají hry v Source enginu. Valve nám ale nediktuje a nepožaduje po nás, abychom Source engine používali. Nechceme být rebely tím, že budeme hry i nadále vyvíjet v Unity… pouze děláme to, co dělat umíme,“ řekl Vanaman.

Vanaman vnímá odkoupení od Valve pozitivně, a to ne kvůli zvýšení prodaných kopií her a zisku. Spíše mu jde o to, že může ve Valve poznat spoustu nových, talentovaných lidí, které může použít pro své budoucí projekty. Taktéž se svěřil se skutečností, že právě Valve je jakýmsi „zlatým dolem“ na talentované lidi. Od začátku našeho snažení v Campo Santo bylo naším cílem, abychom měli v týmu jen skvělé lidi a zároveň, aby vše, co uděláme, mělo smysl, sdělil Vanaman.

„Jde nám hlavně o to, že jsme dobrá banda lidí. I když přesně nevíme, co se stane za pět let nebo půl roku, myslím si, že to bude sakra skvělé,“ řekl Vanaman.

Zdroj: pcgamer.com