Zavřít reklamu

Už brzy bude odhalen Assassin’s Creed Ragnarok

Blíží se odhalení nového Assassina, který má být masivní!

13. 1. 2020    

Creed

Assassin’s Creed Ragnarok byl už několikrát v posledních týdnech skloňován a objevily se i informace o tom, že jej obchody přidávají do nabídky. To bylo vzápětí označeno za podvrhy, nicméně další zdroje hovoří o tom, že hra skutečně letos vyjde a bude oznámena už brzy. V únoru totiž proběhne velká akce PlayStation Meeting, kde má být odhalena konzole PlayStation 5. A právě zde má být nový Assassin odhalen. Mluví se navíc o novém Prince of Persia: Dark Babylon a Splinter Cellu.

– oficiální podtitul hry má být Ragnarok, kódové označení během vývoje je Kingdom

– hra má vyjít jak na současnou, tak novou generaci konzolí (cross-gen titul)

– k odhalení hry dojde na únorové akci a představení konzole Playstation 5, očekávané datum vydání je 29. září 2020

– hra nabídne drop-in/drop-out kooperaci až pro čtyři hráče ve stylu Ghost Recon Wildlands

– hráč může hrát pouze za jednu postavu jménem Jora, pohlaví opět bude na výběr

– Jora z hlediska příběhu šéfuje malému týmu asasínů. Proto je tu možná kooperace

– hra i nadále bude klást velký důraz na RPG prvky. Nově nechybí rozdílné třídy a schopnosti na nich závislé. Třídy bude možné libovolně přepínat.

– souboje budou propracovanější s více druhy zbraní a speciálních schopností na každou třídu zbraní

– každá zbraň může být vylepšena runou, zvýší se také odolnost vůči zničení

– odolnost zbraní je novinkou, kvůli které budou muset hráči používat více druhů zbraní a přemýšlet takticky

– na místo Adrenalinu dorazí režim Berserk, který půjde obohatit o jednotlivé runy ohně, ledu či blesku

– vrací se lodě a plavba, bude ale více o průzkumu světa a méně o soubojích na moři

– parkour dozná vylepšení novými animacemi a lezením po stromech

– vrací se skrytá čepel, kterou bude možně bohatě upravovat a vylepšovat. Nechybí zabití na jeden úder

– plížení a stealth mechaniky se obohatí a vylepší o fyzické prvky. Půjde se skrývat v bahně, sněhu, vysoké trávě, senu a dalších místech

– půjde se opět skrývat v davech lidí, pokud je oblečení hráče dostatečně obyčejné, aby nepřilákalo pozornost

– hráči nyní budou moci plnit questy pro reputaci v jednotlivých městech a vesnicích. Některé mise budou uzamčené až na určitý úroveň reputaci s danou frakcí

– dobývací bitvy se vrací, hráči budou bojovat a zabírat jednotlivé strategické lokace

– hráči ve světě také náhodně narazí na různorodé bitvy frakcí podle místních konfliktů

– asasíni mají podle příběhu jakési spojení s Ódinem, orla nahradí Ódinův pohled

– systém levelingu postavy byl pozměněn a soustředí se na vylepšování nejpoužívanějších schopností a dovedností, podobně jako ve Skyrimu. Už žádné bloky regionů podle vašeho levelu

– herní mapa je masivní a obsahuje většinu severní Evropy. Nechybí města jako York, Londýn, Paříž či Kiev. Každé království je unikátní a specifické

– příběh se zaměřuje na vikingy, asasíny a jejich spojení s Ódinem. Samozřejmostí je i pravěký boj s templáři. Během putování narazíme také na severskou mytologii a spoustu tajemných chrámů, jež chrání mytologické bestie jako obří had, drak, kraken atd.