Zavřít reklamu

U Red Dead Redemption 2 Rockstar málem vypustil duši! Pracovalo se až 100 hodin týdně

Red Dead Redemption 2 bude ohromná hra, ale je jasné, že za tak komplikovaným vývojem musí někdo stát. Rockstar se vyjádřil k drsným pracovním podmínkám.

18. 10. 2018     Zdroj

Většina hráčů na celém světě už se nemůže dočkat příštího pátku, kdy vyjde veleočekávaný titul Red Dead Redemption 2. Dvojka slibuje úchvatné prostředí, rozsáhlé lokace, mnoho úkolů, výzev a nepřátel. Zkrátka a dobře by se mohlo jednat o ten nejlepší western, jaký kdy spatřil světlo světa.

Red Dead Redemption 2 bude ohromný projekt, který si vybral svou daň

Samotné studio Rockstar přiznává, že je to největší titul, na kterém kdy pracovali a strávili na něm mnoho času. Některé týdny se totiž pracovalo více než 100 hodin času. Což je více jak dvojnásobek běžné pracovní doby. V takových podmínkách se dlouhodobě špatně pracuje a Rockstar už byl za tento přístup kritizován v době vydání prvního dílu.

Sám Dan Houser totiž v rozhovoru tuto informaci podal. Nyní ji poněkud vyvrací s tím, že onen zápřah se netýkal celého vývojářského týmu, ale pouze ústředního týmu spisovatelů, v němž je on, Mike Unsworth, Rupert Humphries a Lazlow. Co se pak týče oněch stohodinových týdnů, tak prý byly tři v letošním roce. Údajně na jejich bedrech ležela velká odpovědnost za dokončení některých linek hry, aby se vše včas do hry přidalo.

I tak ale Rockstar již potvrdil, že mnoho obsahu bylo ze hry i tak vyjmuto. Titul je prý i tak obrovský a některé prvky či pasáže nezapadaly do celkového konceptu. Hra má přes 300 000 animací a obsahuje více jak 500 000 řádků kódu. Doufejme tedy, že tentokrát tato usilovná práce nezasáhla celý vývojářský tým, ale pochopitelně na nějaké přesčasy došlo. V roce 2010 právě proběhla již jedna taková kauza v souvislosti s prvním dílem. Podobným nařčením pak čelila i studia Bungie a Quantic Dream.