Zavřít reklamu

Studio Treyarch se při vývoji Black Ops 4 se svými zaměstnanci také nemazalo

Studio Treyarch nebylo ke svým zaměstnancům, také kdovíjak tolerantní.

29. 6. 2019     Zdroj

Call

Jason Schreier je momentálně asi nejznámějším novinářem ve videoherním průmyslu. Je to díky tomu, že se mu daří otevírat zajímavé a mnohdy až šokující kauzy ohledně herních studií. Přes své kontakty se dostává k různým svědectvím a následně tyto informace předává do éteru.

Momentálně si vzal na paškál studio Treyarch, které je známé svou prací na sérii Call of Duty. V loňském roce zrovna vydalo titul Black Ops 4. Popisuje, že míra práce a celkové testování jsou enormní a tým musí makat jako šroub včetně naprosto šílených přesčasů.

Ty se prý projevily nejvíce u toho, když mělo studio půl roku před vydáním dostat příkaz, aby ukončilo práce na singleplayerové složce. Activision si ji nepřál, a tak přišel nápad se rychle svézt na vlně Battle Royale, díky tomu vznikl Blackout. Režim se podařilo včas dokončit, ale údajně na úkor veškerého nasazení.