Zavřít reklamu

Spider-Man: Miles Morales a Demon’s Souls zaberou na disku dost místa

Hry nové generace svůj hlad po volném místě na disku jen tak nezaženou.

21. 9. 2020     Zdroj

Mnozí možná při prohlášeních Sony, že unikátní nová architektura Velocity dokáže snížit rostoucí požadavky na volné místo na discích konzolí, očekávali snížení apetitu nových her do minimálních mezí. Ukazuje se, že i na nové generaci Playstationu si budeme na každou novou hru vyhradit místo nad 50 gigabajtů. Spider-Man: Miles Morales a Demon’s Souls to svými požadavky potvrzují.

Remake první soulsovky ukousne na disku 66 gigabajtů, zatímco příběh nového Spider-Mana 50 gigabajtů. Pokud se rozhodnete si pavoučího muže užít v ohlášené ultimátní edici společně s remasterovanou verzí původní hry, připravte se mít volných 105 gigabajtů. To už je pořádná porce 825 gigabajtů dostupných v zakládní verzi konzole při vydání.

Velikosti her vypadají trochu strašidelně. Musíme ale brát v potaz to, že jde o next-genové verze, které by se logicky měly oproti minulým hrám ještě nafoknout. Spider-Man se všemi přídavky už teď na PS4 zabírá kolem 75 gigabajtů, remasterovaná verze tedy jasně využívá nových technologií, a i přes detailnější textury tlačí velikost dolů.