Zavřít reklamu

Next-gen konzole budou mít také nahrávací obrazovky

Remedy se vyjádřilo k novým konzolím.

25. 11. 2019    

Remedy

Většina hráčů má představu, že s novými konzolemi už navždy zmizí nahrávací časy. To se však nestane. Ačkoliv budou PlayStation 5 a Xbox Scarlett mnohem výkonnějšími stroji, tak je třeba zvážit také náročnost zobrazení daných her, které budou o to náročnější na spuštění. K tomu se nyní vyjádřilo studio Remedy.

„Pokud by hry byly rozsahem i vizuální kvalitou stejné, jako tomu je dnes, tak by bylo těžké postřehnout nahrávací obrazovku, a třeba nové nahrání by bylo téměř okamžité. Je to stejné jako s vylepšením CPU a GPU. Můžeme hru udělat s lepším frameratem nebo můžeme přidat další obsah a udělat detailnější vizuální zpracování ve 30 fps jako dříve,“ řekl Mika Vehkala ze studia Remedy.

„My vývojáři umíme vytvářet hry v 60 fps, prakticky je to možné i na prvním PlayStationu. Jde to ale vždy o kompromisu. Budeme se soustředit na vizuální zpracování, fyziku, umělou inteligenci nebo na framerate? Ano, hardware v PS5 bude dostatečně výkonný, takže grafika bude detailnější. Vždy je to ale o kompromisu,“ dodává Thomas Puha z Remedy.